فیلم سینمایی در سکوت با بازی فاطمه معتمد آریا اکران خواهد شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/04/28
فیلم سینمایی در سکوت با بازی فاطمه معتمد آریا اکران خواهد شدژرژ هاشم‌زاده یکی از اهالی سینمای ایران است. وی مدت‌ها به عنوان دستیار کارگردان با افرادی مانند ابوالحسن داوودی، همایون اسعدیان و ایرج طهماسب همکاری کرده است و کار سینمایی خود را با دستیاری کارگردان در فیلم «تا غروب»، ساخته جعفر والی محصول 1367 آغاز کرد. وی پس از آن در پروژه‌های مختلفی مانند «ستاره الماس»، «زندگی»، «آخر بازی»، «زیر درخت هلو» و «من زمین را دوست دارم» تحت عنوان‌های مختلفی فعالیت کرده است. هاشم‌زاده اولین فیلم سینمایی خود را با نام «در سکوت» در سال 1394 جلوی دوربین برد.

ژرژ هاشم‌زاده، در مصاحبه‌ای درباره فیلم «در سکوت» به شرح زیر صحبت کرده است:
طبیعتا فیلم‌نامه این اثر از ویژگی‌هایی برخوردار بوده است که افرادی چون فاطمه معتمدآریا و سعید پورصمیمی تصمیم گرفته‎اند در آن به ایفای نقش بپردازند و سعی من هم این بود که فیلمی آبرومند و باکیفیت بسازم.

بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، فیلم سینمایی «در سکوت» قرار است در گروه هنر و تجربه روی پرده برود.

داستان فیلم سینمایی در سکوت


این فیلم ایرانی داستان زنی است که پس از بازگشت به ایران، برای دیدن دخترش تلاش می‌کند.

بازیگران فیلم سینمایی در سکوت


با نقش‌آفرینی سعید پورصمیمی، فاطمه معتمدآریا، ویشکا آسایش، پانته‌آ پناهی‎ها و احترام‌السادات برومند ساخته شده است.

سعید پورصمیمی، بازیگر فیلم «در سکوت» بازی در سینما را از سال 1365 با فیلم سینمایی «ناخدا خورشید»، ساخته ناصر تقوایی آغاز کرد. او پس از آن در فیلم‌هایی مانند «دلشدگان»، «چهره»، «سرزمین خورشید»، «یه حبه قند» و «دوزیست» بازی کرده است.

فاطمه معتمدآریا نیز یکی از بازیگران «در سکوت» است. معتمدآریا که مدتی پیش با فیلم «بنفشه آفریقایی» در جشنواره فجر حاضر بود، برای اولین‌بار در فیلم سینمایی «جدال» محصول 1364 جلوی دوربین رفت. این بازیگر سابقه بازی را در فیلم‌هایی مانند «ناصرالدین شاه آکتور سینما»، «مسافران»، «زیر درخت هلو»، «مرد آفتابی» و «آباجان» دارد.

ویشکا آسایش، دیگر بازیگر فیلم سینمایی «در سکوت» با بازی در «ساحره» محصول 1376 به سینما وارد شد و پس از آن در فیلم‌هایی مانند «برف روی کاج‌ها»، «سیزده»، «من دیه‌گو مارادونا هستم»، «شیرین» و «دراکولا» نقش آفرینی کرده است.
advertising