مهران مدیری برنامه شب نشینی را به جای دورهمی می سازد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/04/26
مهران مدیری برنامه شب نشینی را به جای دورهمی می سازدطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری قرار است مهران مدیری برنامه جدیدی به نام شب نشینی را تولید کند.

این طور که از اخبار منتشر شده پیداست برنامه شب نشینی یک برنامه مشابه برنامه دورهمی است. برنامه جذاب دورهمی از شبکه نسیم پخش می شد و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده بود. قبلا مهران مدیری پس از پایان دورهمی با شبکه نسیم قطع همکاری کرده بود. دورهمی از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد.

ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت بعداً به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌التصویر بودن قاسم خانی از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت. این مجموعه، اواسط پاییز سال ۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. هدف سازندگان، ارائه یک مجموعه تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بوده‌است.دورهمی یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون ایران به‌شمار می‌رفت.

مجموعه شب نشینی قرار است در شبکه نمایش خانگی توزیع شود. هنوز اطلاعات زیادی از برنامه جدید شب نشینی منتشر نشده است.

شب نشینی یک برنامه گفتگومحور است که به تازگی شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی برای قسمت اول تا دهم آن مجوز ساخت صادر کرده است.

تهیه کننده و کارگردان برنامه شب نشینی


شب نشینی به تهیه‌کنندگی سید مصطفی حاجی احمدی کاشی و کارگردانی مهران مدیری تولید خواهد شد. مهران مدیری در سال های اخیر علاقه بیشتری به ساخت سریال های شبکه نمایش خانگی پیدا کرده است.
advertising