توزیع فیلم شعله ور با بازی امین حیایی در شبکه نمایش خانگی

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/04/19
توزیع فیلم شعله ور با بازی امین حیایی در شبکه نمایش خانگیطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری فیلم سینمایی شعله ور از تاریخ 19 تیرماه سال جاری در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.
این فیلم سینمایی مردادماه سال گذشته در سینماهای کشور اکران شد و به فروشی بیش از یک میلیارد تومان دست یافت .
فیلم شعله ور ابتدا قرار بود در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اکران شود. اما به خاطر طولانی شدن مراحل تصویربداری، زمان اکرام فیلم به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر موکول شد.
فیلم شعله ور در جشنواره سی و ششم توانست 5 سیمرغ بلورین را از آن خود کند. این فیلم سینمایی برنده بهترین فیلمنامه، بهترین چهره پردازی، بهترین طراحی لباس ، بهترین موسیقی متن و بهترین صداگذاری شد.

داستان فیلم سینمایی شعله ور


فیلم سینمایی شعله ور داستان زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند به جایی در زندگی نرسیده و آرزوهایش دست نیافتنی شده است و این احساس او همهٔ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
توزیع فیلم شعله ور با بازی امین حیایی در شبکه نمایش خانگی

بازیگران فیلم سینمایی شعله ور


امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فربد قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری ، پانته آ مهدی نیا، احمد پورخوش و شهریار ربانی بازیگرانی هستند که در فیلم شعله ور به ایفای نقش می پردازند

امین حیایی در این فیلم با پسرش دارا حیایی همبازی هستند. امین حیایی موفق شد به خاطر بازی در فیلم شعله ور دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را از آن خود نماید.

تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی شعله ور


شعله ور فیلمی به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است.
advertising