سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت در قسمت آخر باز هم گاف داد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/02/30
سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت در قسمت آخر باز هم گاف دادسریال محبوب بازی تاج و تخت » بالاخره پس از هشت سال به پایان رسید. روند نزولی این سریال در فصل هفت با شیب کمی آغاز شد و در فصل هشتم بر سرعت آن افزوده شد. فصل آخر این سریال جذاب چندان باب میل مخاطبان قرار نگرفت و انتقاد از این سریال تا جایی پیش رفت که مخاطبان این سریال خواستار ساخت دوباره فصل آخر آن بودند!

سریال در فصل آخر آنقدر ضعیف ساخته شده بود که کمتر کسی فکر می کرد که « بازی تاج و تخت » که به غافگلیری های متعدد و در عین حال هیجان انگیز مشهور بوده، اینچنین در دام کلیشه ها گرفتار شود و رفتار شخصیت های قصه قابل پیش بینی باشد. این اتفاق شاید به دلیل جلو افتادن روایت سریال از کتاب منبع خود بوده است. زمانی که منبع غنی برای اقتباس سینمایی یا تلویزیونی موجود نباشد، نویسندگان سینمایی بهترین راه ممکن را استفاده از کلیشه های رایج می دانند که نقطه امنی برای سریال سازان و فیلمسازان می باشد. « بازی تاج و تخت » نیز در نهایت به دام کلیشه ها افتاد و خداحافظی ناخوشایندی با مخاطبانش داشت.

اما فصل آخر سریال با گاف ها و سوتی هایی عجیب مواجه بود.قسمت آخر این سریال که شب گذشته پخش شد نیز با یک گاف همراه بود
وجود یک بطری آب معدنی در صحنه‌ای از قسمت آخر سریال «بازی تاج و تخت» سوژه کاربران فضای مجازی شد.
تازه‌ترین اشتباه این سریال وجود یک بطری آب معدنی پشت پای یکی از بازیگران در صحنه‌ای از این قسمت است که باز هم سوژه فضای مجازی شد.
سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت در قسمت آخر باز هم گاف داد
با تمام انتقاداتی که به این سریال وجود داشت اما باید اذعان داشت که تاثیر آن بر تاریخ سریال سازی همیشه پابرجا خواهد ماند.
advertising