سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی به زودی در شبکه نمایش خانگی

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/02/20
سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی به زودی در شبکه نمایش خانگیطبق آخرین اخبار فرهنگی و هنری سینما و تلویزیون ایران سریال قورباغه با معرفی بازیگران این سریال به زودی کلید می خورد.قورباغه سریالی است که قرار است برای شبکه نمایش خانگی تولید شده و توزیع و پخش شود. این سریال از همان ابتدای راه با حواشی همراه شد. شایعه شد که نوید محمدزاده بازیگر این سریال 7 میلیارد برای بازی در فیلم دستمزد گرفته است.
در پی انتشار این خبر مبنی بر دستمزد ۷ میلیاردی نوید محمدزاده برای این سریال، سيدحسين روحانی وكيل نويد محمدزاده اعلام نمود پيرو انتشار اخبار كذب در يك سايت و كانال تلگرامی در خصوص دستمزد نويد محمد زاده ايشان به دليل نشر اكاذيب جهت طرح شكايت عليه مدير مسئول سايت هفت‌راه، در دادسرای فرهنگ و رسانه اقدام نموده است.

داستان سریال قورباغه


در خلاصه داستان اینگونه آمده است: دنيا براى من جاى كوچيكىِ. بعضى اوقات فكر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است و من نمى‌تونم نفس بكشم.
سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی به زودی در شبکه نمایش خانگی

بازیگران سریال قورباغه


نوید محمدزاده، هومن سیدی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی و نوید پورفرج بازیگران سریال قورباغه هستند.

کارگردان سریال قورباغه


هومن سیدی کارگردان این سریال است. وی در آخرین اثری که کارگردانی آن را برعهده داشت، فیلم سینمایی «مغز‌های کوچک زنگ زده» بود که توانست فروش نسبتا بالایی را در سینما داشته باشد و با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شد.
advertising