نمایش غیرقانونی سریال بازی تاج و تخت در کافه های تهران

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/02/15
نمایش غیرقانونی سریال بازی تاج و تخت در کافه های تهرانسریال بازی تاج و تخت از جمله سریال های محبوب در سراسر جهان است و طرفداران زیادی دارد. مدتی است که فصل آخر این سریال محبوب منتشر شده است.
همزمان با انتشار این سریال برخی کافه ها در استان تهران اقدام به فروش بلیط پخش سریال «بازی تاج و تخت» کرده‌اند.
در ۲ هفته گذشته، برخی از کافه‌های پایتخت، علاوه بر تبلیغ پخش قسمت‌های جدید این سریال، هر شب قسمت‌های قبلی این سریال را هم به نمایش می‌گذاشتند و در تبلیغات خود برای جذب مشتریان، اقدام به پخش این سریال در فضای کافه‌ها کرده‌اند.

در واکنش به این قضیه رئیس اتحادیه کافی شاپ‌های تهران توضیحاتی را ارایه داد و بیان کرد که این کار قانونی نیست و با کسانی که این کار را انجام دهند برخورد خواهد شد.
کافی شاپ های تهران برای تبلیغات و فروش بالاتر دست به این کار زده اند که البته علاقه مخاطبان به این سریال خارجی باعث جذب مشتریان بیشتر در کافه ها شده است.

اسکندر آزموده رئیس اتحادیه آبمیوه، بستنی و کافی شاپ تهران ، با غیرقانونی خواندن پخش فیلم و سریال در فضای کافه‌ها می‌گوید: بر اساس قانون فعالیت صنفی کافی‌شاپ‌ها، پخش فیلم در کافی‌شاپ‌ها غیرقانونی است و فعالیت کافی‌شاپ‌ها شباهتی با فعالیت سینما ندارد.
وی خاطرنشان کرد: پخش این سریال در کافی شاپ‌ها قطعاً با فعالیت صنفی این واحدها مغایرت دارد و همکاران ما مجاز به پخش فیلم و سریال در فضای کافی شاپ نیستند.

بازی تاج‌وتخت یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک خیال‌پردازی حماسی است که توسط دیوید بنیافو دی. بی. وایس برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته شده‌است.
advertising