توبیخ مدیران شبکه نسیم به خاطر انتقادات تند مهران مدیری در دورهمی

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/21
توبیخ مدیران شبکه نسیم به خاطر انتقادات تند مهران مدیری در دورهمیبرنامه دورهمی از جمله برنامه های پرمخاطب تلویزیون است که سال گذشته فصل پایانی آن ساخته شد. اما پس از مدتی قرار شد که ویژه برنامه نوروزی دورهمی ساخته شود که بنا به دلایلی در نهایت تنها یک قسمت در روز 13 فروردین تولید و پخش شد. اما همین یک قسمت پر از حاشیه بود و حسابی خبرساز شد. مهران مدیری در ویژه برنامه نوروزی دورهمی اتققادات تندی علیه مسئولان بیان داشت.

رییس سازمان صدا و سیما به دلیل بیان مطالب غیرمنصفانه در «دورهمی»، مدیر شبکه نسیم را توبیخ کرد.
سازمان صدا و سیما در نامه‌ای به معاون سیما، با ابراز تاسف از پخش ویژه‌ برنامه «دورهمی» در 13 فروردین، با اشاره به شرایطی که مردم نیازمند امیدآفرینی هستند، نوشته است: «علاوه بر توبیخ مدیر شبکه نسیم، باید سایر مسئولان شبکه که در این موضوع قصور و کوتاهی داشته‌اند برای برخورد قانونی لازم به هیات تخلفات سازمان معرفی شوند.»

رییس سازمان صداوسیما با بیان اینکه همواره برنامه‌های پرمخاطب سیما همچون «دورهمی» در مسیرامیدآفرینی و نشاط و آگاهی بخشی به مردم حرکت کرده‌اند، درپایان تاکید کرده است: «مدیران شبکه‌های مختلف و برنامه‌سازان باید همچنان که بارها تاکید شده است، حریم اخلاق و انصاف را در برنامه‌ها رعایت و همیشه در مسیر امیدافزایی، نشاط اجتماعی و همبستگی ملی حرکت کنند.»

طبق آخرین گفته ها مهران مدیری نیز به خاطر صحبت های خود در این ویژه برنامه توبیخ شده است.
advertising