شخصیت دد شات از فیلم The Suicide Squad حذف شد

مجلهسینما و تلویزیون

- 98/01/18
شخصیت دد شات از فیلم The Suicide Squad حذف شدماه اسفند گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) قرار نیست شاهد بازگشت ویل اسمیت، بازیگر نقش ددشات، باشیم و مدت کوتاهی خبر دیگر دیگری منتشر شد که طبق آن، ادریس البا، بازیگر سریال Luther (لوتر)، در حال انجام مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای حضور در قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) برای جانشینی اسمیت و بازی در نقش ددشات است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از نقش البا در این فیلم از مجموعه دی سی (DC) منتشر شده است. منابع نزدیک به ورایتی گفته‌اند که جیمز گان که بیشتر برای کارگردانی دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) شناخته می‌شود و وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم The Suicide Squad را نیز بر عهده دارد، تصمیم گرفته تا شخصیت ددشات را از این فیلم حذف کند و در مقابل البا نقش شخصیت جدیدی را در این فیلم بازی خواهد کرد.

برادران وارنر تاکنون به این خبر واکنشی را نشان نداده و اطلاعاتی از نقش جدید البا در فیلم The Suicide Squad در دسترس نیست، اما پس از چند هفته بحث و بررسی عوامل تولید احساس می‌کنند که این تغییرات تصمیم درستی بوده است. همچنین تیم تولید به دنبال بی احترامی به اسمیت که نقش ددشات را در فیلم اول بازی کرده بود و اکنون البا جانشین او شده، نیز نبود. حال بسیاری اعتقاد دارند که اسمیت شانس بازگشت به دنیای DC و بازی دوباره در نقش ددشات را در آینده خواهد داشت. اسمیت به علت تداخل زمان فیلم The Suicide Squad با دیگر پروژه‌هایی که در آن حضور دارد، از بازی در این فیلم انصراف داده بود و حال این خبر نشان می‌دهد که هیچ اختلاف عقیده‌ای وجود نداشته و برادران وارنر و اسمیت به ادامه همکاری با یکدیگر علاقه‌مند نیز هستند.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. با اینکه این فیلم قرار است یک ریبوت از قسمت اول باشد، اما تاکنون شاهد خبرهایی مبنی بر بازگشت مارگو رابی در نقش هارلی کوئین، جای کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ و وایولا دیویس در نقش آماندا والر در قسمت جدید فیلم Suicide Squad بوده‌ایم.
advertising