مجموع فروش جهانی دنیای سینمایی مارول با کمک فیلم کاپیتان مارول از 18 میلیارد دلار عبور کرد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/23
مجموع فروش جهانی دنیای سینمایی مارول با کمک فیلم کاپیتان مارول از 18 میلیارد دلار عبور کردسرانجام از روز جمعه هفته گذشته اکران فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) نیز آغاز شد که علاوه بر دریافت نقدهای مثبت با استقبال بسیار گسترده نیز در گیشه مواجه شده و این فیلم در سه روز نخست اکرانش بیش از ۱۵۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۴۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است. این فیلم به فروش موفق خود در روزهای پس از آن در آمریکای شمالی و دیگر کشورهای جهان به خصوص در چین نیز ادامه داده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموع فروش فیلم‌های دنیای سینمایی مارول از مرز ۱۸ میلیارد دلار عبور کرده است. به نقل از ورایتی، مجموع فروش جهانی فیلم Captain Marvel از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد تا با این فروش، مجموع فروش فیلم‌های دنیای سینمایی مارول از مرز ۱۸ میلیارد دلار عبور کند.

بنابراین قابل انتظار است با اکران فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) و فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) در تابستان امسال، فروش جهانی فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به راحتی از مرز ۲۰ میلیارد دلار عبور کند و موفقیتی تاریخی برای مارول استودیو ثبت شود. همچنین ددلاین گزارش داد که فیلم Captain Marvel کمی بیش از ۱۴.۶ میلیون دلار دیگر در روز سه شنبه فروش کرد تا پس از فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) با فروش ۱۷.۸ میلیون دلار و بالاتر از فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) با فروش ۱۲.۱ میلیون دلار، دومین فروش برتر روز سه شنبه در ماه مارس را به نام خود ثبت کند که در بین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول، چهارمین فروش برتر در روز سه شنبه را تجربه کرده است. فیلم Captain Marvel تا پایان روز سه شنبه بیش از ۱۷۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۵۲۴.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

همچنین ورایتی و ددلاین پیش‌بینی کردند که فیلم Captain Marvel با بازی بری لارسون، در دومین هفته اکرانش در بین ۷۰ تا ۸۵ میلیون دلار فروش کند تا ضمن صدرنشینی در دومین هفته اکران، به فروش قدرتمندش در گیشه نیز ادامه دهد. همچنین ددلاین می‌گوید که فروش جهانی فیلم کاپیتان مارول در نهایت از مرز یک میلیارد دلار عبور خواهد کرد.
advertising