فیلم شزم دو هفته زودتر اکران کوتاهی را تجربه خواهد کرد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/23
فیلم شزم دو هفته زودتر اکران کوتاهی را تجربه خواهد کردبه تازگی کمپانی برادران وارنر دومین تریلر فیلم Shazam (شزم) را منتشر کرده است که در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از اتفاقات این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی (DC) بودیم. همچنین واکنش‌های اولیه فیلم شزم نیز منتشر شده که بیشتر این واکنش‌ها بسیار مثبت بوده است. با این حال، هنوز زمان انتشار نقدهای این فیلم مشخص و اعلام نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Shazam قرار است به زودی یک اکران کوتاه را تجربه کند. در همکاری با فندنگو، فیلم شزم قرار است به صورت محدود دو هفته زودتر از اکران جهانی برای طرفداران مجموعه DC نمایش داده شود. اولین نمایش در روز شنبه، ۲۳ مارس ۲۰۱۹ (۳ فروردین ۱۳۹۸) خواهد بود که کاربران VIP فندنگو می‌توانند بلیط‌های آن را تهیه کنند. در این روز فیلم Shazam قرار است در ۱۲۰۰ سالن سینما در ۴۰ منطقه مختلف در آمریکا نمایش داده شود که طبق اطلاعات منتشر شده، در این روز حداقل شاهد دو بار نمایش فیلم خواهیم بود.
فیلم شزم دو هفته زودتر اکران کوتاهی را تجربه خواهد کرد
پیش از این در ماه دسامبر ۲۰۱۸ نیز فیلم Aquaman (آکوامن) به صورت محدود و پیش از شروع اکران جهانی آن، برای طرفداران DC در سالن‌های سینمای آمازون پرایم نمایش داده شده بود. همچنین تاریخ اکران فیلم Shazam در بازار کشور چین نیز اعلام شده که طبق آن، این فیلم قرار است همزمان با اکران در آمریکای شمالی و بریتانیا، در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) در کشور چین نیز اکران شود. فیلم شزم با مدت زمان ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه یا به عبارتی ۱۳۲ دقیقه به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

فیلم Shazam به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ، برای اکران در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. زکری لوی، اشر آنجل، مارک استرانگ، گریس فولتون،‌ جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند، کوپر اندروز، جایمن هانسو، مارتا میلانس، فیت هرمان، راس باتلر و لاتا لاستن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم شزم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.
advertising