فصل چهارم حالا خورشید فردا به پایان می رسد

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/21
فصل چهارم حالا خورشید فردا به پایان می رسد

پایان فصل چهارم حالا خورشید با رضا رشیدپور


برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور یک مجله صبحگاهی است که هر روز از حوالی ساعت 7 تا 9:45 روی آنتن شبکه سه سیما میرود.

رضا رشیدپور به همراه پرویز نشاط و حمید ترابیان اجرای این برنامه را برعهده دارد و در برنامه امروز خبر از پخش آخرین برنامه فصل چهارم حالا خورشید داد و از مخاطبان این برنامه طلب حلالیت کرد.

طلب حلالیت رشیدپور در پایان فصل چهارم حالا خورشید


رضا رشیدپور چهار فصل موفق از برنامه حالا خورشید را پشت سر گذاشت و فردا 22 اسفندماه 97 فصل چهارم این برنامه به پایان میرسد.
فصل چهارم حالا خورشید فردا به پایان می رسد
رضا رشیدپور در برنامه امروز حالا خورشید در خصوص پایان فصل چهارم این برنامه گفت : میخواهم از اعماق وجودم و از ته دل از تمام کسانی که خدایی ناکرده از حرف های من دل آزرده و ناراحت شدند، دلی را شکستم و ناراحتتان کردم و اشتباهی کردم صمیمانه عذرخواهی میکنم ، من اهل دل شکستن نیستم و همیشه سعی کردم منصف و عادل باشم اما من هم آدمم و ممکنه هزاربار خطا کرده باشم و طلب حلالیت دارم و امیدوارم من را ببخشید.

حالا خورشید برنامه ای صبحگاهی با اجرا و تهیه کنندگی رضا رشیدپور است که از اردیبهشت ماه سال 95 از شبکه سه سیما در حال پخش است.

حمید ترابیان و پرویز نشاط دیگر مجریان این برنامه هستند که رضا رشیدپور را در اجرای این برنامه یاری میکنند. چهارمین فصل برنامه حالا خورشید بعد از پخش چیزی حدود 800 برنامه فردا 22 اسفندماه 1397 به پایان میرسد.
advertising