عکس زیر خاکی کوروش سلیمانی

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/14
عکس زیر خاکی کوروش سلیمانی

عکس کوروش سلیمانی در سال 58


کوروش سلیمانی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان یکی از چهره های پرکار این روزهای دنیای بازیگری است که از سال 71 فعالیت در دنیای هنر را آغاز کرد و با بازی های متعدد و قابل قبولش در سینما و تلویزیون در میان مخاطبان شناخته شده است.

کوروش سلیمانی صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از سال 1358 و دلنوشته ای درباره زندگی به روز کرد.

عکسی از دوران کودکی کوروش سلیمانی


کوروش سلیمانی با انتشار عکسی از دوران کودکی درباره زندگی و دشواری هایش نوشت و این عکس زیرخاکی را با همراهانش به اشتراک گذاشت.
عکس زیر خاکی کوروش سلیمانی
کوروش سلیمانی با انتشار این عکس نوشت :درست است! دیگر همه تقریبا فهمیده ایم که دنیا با همه ی زیبایی ها و لطف ها و مهربانی ها و دشت ها و دریاها و کوه ها و چشمه ها و آهوها و پرندگان و ماهی ها و همه ی قشنگی های اش "جای رنج کشیدن" است، اصلاخوبی های اش هم از بس ناپایدار و فرّار هستند که تهِ تهِ شان تنها "رنج" می ماند از آن ها و "غم" و "غبطه"و "غربت" ... حالا بعضی این رنج را صیقلی می دانند که جلا می دهد و زلالی می بخشد و برخی آن را سرنوشتی مقدّر و دردناک می دانند که راه گریزی از آن نیست ... در هر حال چیزی که در آن توافق وجود دارد اصلِ "بودنِ رنج" است در این حوالی ... برای کاهش این رنج اگر می توانی کاری کنی، بسم ا...، اگر هم نمی توانی دستِ کم سعی کن برای دیگران و خودت این رنج را زیادتر نکنی، مردم گرفتارند، رحم کنیم به هم ... همین و زیاده عرضی نیست. قربانِ تان ... .

اینجا خانه ی عمه ی وسطی ام است. دوقلوهای اش به دنیا آمده اند و ما هم آمده ایم برای عیادت و تبریک ... سال ٥٨ است؛ من جلوی تلویزیون مبله ای که به رسم آن روزگار پیراهن دارد ایستاده ام ... حضورِ پنکه می گوید که زمان باید حوالی تابستان باشد ... به شدت خجالتی ام و بلد هم نیستم جلوی دوربین چه کار باید بکنم، راستش ما آن زمان دوربین نداشتیم و این دوربین یکی از اقوام باید باشد که در آینه کمی از دست و فلاش دوربین اش پیداست اما نمی دانم کدام عزیز است ... تا جاییکه می شده مرتب ام ، پاهایم را به هم چسبانده ام و دارم به سختی سعی می کنم خنده ام که از سر حالتی گنگ دارد می آید را کنترل کنم ... عکس گرفته شد و من حالا بعد از چندین سال آن را دارم برای اولین بار با دقت همراه شما می بینم ...

کوروش سلیمانی امسال با فیلم سینمایی تیغ و ترمه در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و همکاری با کیومرث پوراحمد در این فیلم سینمایی جدیدترین کار سینمایی او محسوب میشود.

کوروش سلیمانی از سال 71 بازی در تئاتر را آغاز کرد و هنوز هم یکی از فعالان عرصه تئاتر است که به تازگی نمایش خرده نان را به کارگردانی خودش روی صحنه داشت.

سریال بهترین سالهای زندگی ما به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی محمودرضا تخشید سریال جدید کوروش سلیمانی در تلویزیون است که این روزها در حال سپری کردن مراحل تصویربرداری است و بعد از سپری کردن مراحل فنی برای پخش از شبکه سه سیما آماده میشود.
advertising