انصراف مهران مدیری از حضور برنامه دورهمی در جشنواره جام جم

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/12
انصراف مهران مدیری از حضور برنامه دورهمی در جشنواره جام جمجشنواره تلویزیونی جام جم از تاریخ 23 بهمن ماه کار خود را آغاز نموده است و قرار است طبق نظرسنجی ها و آرای مردمی بهترین های تلویزیون و صداوسیمای ایران انتخاب و معرفی شودند. پنجمین جشنواره جام جم که بلافاصله پس از جشنواره فیلم فجر کار خود را آغاز کرد این چندروز اخیر حسابی خبرساز شده و حاشیه های زیادی برایش ایجاد شده است. از تقلب در آرای مردمی گرفته تا نتایج نظرسنجی هایی که باب میل برخی نبوده است.

برنامه دورهمی مهران مدیری نیز در بخش رقابت های جشنواره جام جم حضور داشت اما طبق آخرین اخبار منتشر شده این برنامه از حضور در جشنواره انصراف داده است. روابط عمومی برنامه تلویزیونی «دورهمی» با انتشار نامه ی زیر خبر از انصراف در ادامه نظرسنجی را داد.

متن این نامه در ادامه منتشر شده است: با توجه به اینکه مجموعه «دورهمی» در دو سال گذشته توانسته تقریباً تمامی جوایز مردمی و داوری را به خود اختصاص دهد، هم برنامه «دورهمی» و هم آقای مهران مدیری به عنوان مجری این مجموعه، توانسته‌اند نتیجه تلاش خود را از مردم این سرزمین به دست آورند، به اطلاع میرسانیم بنا به درخواست مخاطبان همیشگی دورهمی از شرکت در این نظرسنجی انصراف می‌دهیم و این رقابت را به دیگر دوستان و برنامه‌ها سپرده و امیدواریم رقابت سالمی صورت پذیرد.
از تمامی هواداران و دوستانی که برای این نظرسنجی زحمت کشیدند و لطفشان مثل همیشه شامل حال ما بود، بی‌نهایت سپاسگزاریم.

بدین ترتیب برنامه جذاب و پرمخاطب دورهمی از دور رقابت ها کنار رفت تا رقابت بین برنامه های دیگر مثل سمت خدا و برنده باش و نود ادامه پیدا کند.
advertising