آیا با مرگ خشایار الوند اپیزود فیلم پایتخت ساخته می شود

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/12/09
آیا با مرگ خشایار الوند اپیزود فیلم پایتخت ساخته می شودسریال پرمخاطب پایتخت امسال حسابی خبرساز شد. پس از ساخت فصل بی نظیر فصل پنجم پایتخت مردم بی صبرانه منتظر ساخت فصل ششم بودند و انتظار داشتند نوروز 98 نیز پای تلویزیون نشسته و پایتخت 6 را نیز ببیند. اما از همان اوایل سال 97 زمزمه های زیادی مبنی بر ساخت یا عدم ساخت پایتخت 6 به گوش می رسید و هر روز خبرهای مختلفی شنیده می شد. تا بالاخره سیروس مقدم کارگردان پایتخت چندی پیش عنوان کرد که سریال پایتخت 6 ساخته خواهد شد اما زمان تولید سریال را مشخص نشد.

پس از صحبت های فروان بالاخره مشخص شد که اپیزود یا فیلم سینمایی پایتخت برای شب عید آماده خواهد شد که جدا از سریال پایتخت 6 است. قرار بود که به زودی کار پیش تولید سینمایی پایتخت شروع شود که صبح امروز خبری موجب شوک اهالی رسانه شد. خشایار الوند که نویسنده سریال پایتخت است و فیلمنامه های قوی این سریال بر عهده وی بود امروز به علت ایست قلبی درگذشت. وی قرار بود نویسندگی اپیزود پایتخت را نیز بر عهده داشته باشد. حال معلوم نیست که ساخت فیلم پایتخت با مشکل مواجه خواهد شد یا خیر.

الهام غفوری که تهیه‌کننده «پایتخت» است با ابراز ناراحتی از درگذشت ناگهانی خشایار الوند، از روند تولید فیلم سینمایی نوروزی «پایتخت» مصاحبه ای انجام داد.
وی»، درباره فوت ناگهانی خشایار الوند، نویسنده این مجموعه تلویزیونی، گفت: «واقعاً نمی‌دانم چه بگویم؛ برادرم رفت. او برای ما فقط یک نویسنده نبود و برای من مثل یک برادر ارزشمند بود.»
او در ادامه درباره روند تولید و ساخت «پایتخت» نوروزی با توجه به درگذشت خشایار الوند، بیان کرد: «همه ما چند لحظه پیش متوجه این موضوع شدیم. حال خوبی نداریم و همه شوکه شده‌ایم. واقعاً تا الان تصمیمی گرفته نشده و نمی‌ دانم باید چه کار کرد و در آینده تصمیم می گیریم که چکار کنیم.
advertising