سوتی عجیب سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/11/16
سوتی عجیب سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیانبه تازگی یک مجموعه تلویزیونی جدید به نام سریال لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان به روی آنتن رفته و از شبکه سوم سیما در حال پخش است. این سریال که به حوادث جنگ و بعد از انقلاب می پردازد توانسه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.
اما فیلمی که بیش تر دیده می شود مسلما مورد نقد بیش تری است و کارگردان باید تمام سعی خود را انجام دهد که اشتباهی انجام ندهد. این سریال هم از نگاه تیز برخی از کاربران دور نبوده و یک گاف عجیب در داستان لحظه گرگ و میش رخ داده است.

یک کاربر که حقوق دان است به داستان این سریال واکنش نشان داده و گاف سریال را منتشر کرده است. وی در این باره این گونه نوشته است: سریالی از شبکه سه پخش می‌شود با عنوان گرگ و میش. در سال 1363 پسر کوچک خانواده از سربازی رفتن می‌ترسد؛ برادرش شهید می ‌شود. طبق قانون مصوب 1361 برادر کوچکتر از سربازی معاف است، اما نویسنده به زور سربازش می‌کند. چرا؟ چون مشاور حقوقی نداشتند و ظاهراً این برادر ترسو هم باید بالاخره شهید شود.

باید به این نکته توجه داشت که سریالی که توانسته این گونه مخاطبانش را به تلویزیون جذب کند نباید هر طور که نویسنده می خواهد فیلمنامه نوشته شود و باید فیلمنامه خیلی قوی نوشته شده و هیچ اشتباه و مغایرتی با دنیای واقعی نداشته باشد.

بازیگران سریال لحظه گرگ و میش


فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی نژاد، حسام محمودی فرید، کریم قربانی، سیامک احصایی، وحید آقاپور، المیرا دهقانی، ناصر سجادی حسینی، پانیذ برزعلی، نیما نادری، مدیا ذاکری، پاشا رستمی، رها خدایاری، مهرنوش مسعودیان، اروین گالستیان، آیدا نامجو، مهدی ملاک و …بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.
advertising