شوپت گربه اشرافی که وارث ثروت کارل لاگرفلد طراح سرشناس شد

مجلهسایر

- 97/12/02
شوپت گربه اشرافی که وارث ثروت کارل لاگرفلد طراح سرشناس شدکارل لاگرفلد یکی از افرادموفق و سرشناس در زمینه طراحی مد بود.
این طراح و عکاس سرشناس آلمانی متولد 10 سپتامبر 1933 بود. وی دو روز پیش در تاریخ 19 فوریه 2019 پس از مدت ها بیماری در سن 85 سالگی از دنیا رفت.
کارل لاگرفلد همیشه به شیک پوشی معروف بود و یکی از طراحان ثروتمند دنیا به شمار می رفت.

آقای لاگرفلد هرگز ازدواج نکرد و فرزندی نداشت. اما او یک گربه خانگی به نام شوپت داشت که تمام وقت خود را این گربه سپری می کرد. بخشی از ثروتش را به گربه‌ خود اهدا کرده است. هنوز اطلاع دقیقی از میزان ثروتی که این گربه خوش شانس به ارث برده مشخص نیست، اما لاگرفلد گفته بود که شوپت یک دختر ثروتمند است. به نظر میرسد این پول قطعا بیشتر از سه میلیون یورو باشد!!!
شوپت گربه اشرافی که وارث ثروت کارل لاگرفلد طراح سرشناس شد

شویت گربه اشرافی کارل لاگرفلد


لاگرفلد قبل از مرگ خود بارها این موضوع را مطرح کرده بود که گربه مورد علاقه اش وارث او خواهد بود و حتی قبلا در مصاحبه‌ای گفته بود که پول تمام تبلیغات که توسط شوپت انجام میشود را در حسابی جداگانه برای گربه‌اش نگه داشته تا صاحب بعدی برای نگهداری از او مشکلی نداشته باشد. شوپت بارها توسط شرکت ها و اشخاص مختلف در تبلیغات‌شان مورد استفاده قرار گرفته است. این گربه اشرافی از سال 2011 با لاگرفلد هم خانه شده بود.

آقای لاگرفلد در مصاحبه های خود بارها از علاقه زیادش به این گربه جذاب صحبت کرده و گفته بود: «فرشته الهام من گربه‌ام شوپت است. پیش از این هرگز گمان نمی کردم شیفته یک گربه شوم. گربه ای استثنائی است. حضور و زیبایی‌ اش. نگاه کردن او باعث شعف است. هنگامی که به دو چشمان بزرگش که مانند دو یاقوت سیاه می درخشد نگاه می کنید هرگز قادر نخواهید بود که جلوی خنده‌تان را بگیرید. موهای تنش همیشه آراسته است. چندین خدمتکار دارد و هیچگاه تنها نیست»

شوپت وارث ثروت کارل لاگرفلد طراح سرشناس مد


شاید سبک زندگی شوپت این گربه اشراف و خوش شانس برایتان جالب باشد. این گربه در فضایی بسیار متفاوت و لوکس و لاکچری زندگی می‌ کند. او یک محافظ شخصی دارد و هم چنین دو خدمتکار به طور تمام وقت در اختیار او هستند!
تا زمانی که لاگرفلد زنده بود با او سر میز در ظرف نقره غذا می‌ خورد. جالب تر این که این گربه اشرافی عادت دارد که در هنگام غذا موزیک آمریکای لاتین گوش بدهد.
advertising