ماجرای ازدواج مجدد زهرا عباسی همسر شهید محسن حججی

مجلهسایر

- 97/10/25
ماجرای ازدواج مجدد زهرا عباسی همسر شهید محسن حججیبه تازگی خبر ازدواج همسر شهید محسن حججی در فضای مجازی منتشر شده که عده ای آن را باور نکرده و این موضوع را شایعه دانستند.
اما زمانی که پیام تبریک این ازدواج به زهرا عباسی توسط پدر و مادر شهید حججی در فضای مجازی منتشر شد روشن شد که این موضوع واقعیت دارد.
شهید محسن حججی که از شهدای مدافع حرم است در سال 1370 در نجف آباد اصفهان به دنیا آمد. این شهید بزرگوار در منطقه سوریه توسط گروهک تروریستی داعش به اسارت گرفته شد و او را در حالی که سرش را از بدنش جدا کردند به شهادت رساندند. شهید حججی متاهل بوده و یک پسر کوچک هم دارد. حال به تازگی خبرهایی از ازدواج مجدد زهرا عباسی همسر شهید محسن حججی به گوش رسیده است.
این موضوع با واکنش های متفاوت روبرو بود و برخی اظهار داشتند که این یک امر پسندیده است و یک فرهنگ سازی مثبت به شمار می رود. از نظر کاربران این موضوع باعث می شود که این فرهنگ در بین مردم ایجاد می شود که همسران شهید هم حق زندگی و ازدواج مجدد دارند و این موضوع هیچ اشکالی ندارد.
ماجرای ازدواج مجدد زهرا عباسی همسر شهید محسن حججی
در بیش تر کانال های تلگرامی پیام تبریک زیر نوشته شده است:
تبریک به همسر محترم شهید محسن حججى خانم زهرا عباسی که ازدواج کردند و با این کارشون سعی در اصلاح عرف داشتند و درود بر پدر و مادر شهید حججی که با پیام تبریک قشنگشون به این فرهنگ‌ سازی کمک کردند.

پدر و مادر شهید حججی با ارسال یک متن کامل و زیبا ازدواج مجدد زهرا عباسی را به او تبریک گفته و برایش آرزوی خوشبختی کردند.
advertising