بیوگرافی عادل و میعاد خواننده های خوش صدای اینستاگرامی

مجلهسایر

- 97/10/24
بیوگرافی عادل و میعاد خواننده های خوش صدای اینستاگرامیاین روزها در فضای مجازی و صفحه اجتماعی مانند اینستاگرام پر شده از کلیپ های مختلف و ظهور خواننده های جدید. اما در این میان دو برادر خوش صدا را می توان از خواننده های مختلف اینستاگرام به خاطر صدای جذابشان جدا کرد و آن ها را مورد تحسین قرار داد.
عادل و میعاد خواننده های اینستاگرامی دو برادر خوش صدا و خواننده هستند. عادل برادر بزرگ و میعاد برادر کوچک تر اوست. یکی از نکات جالب توجه در مورد این دو خواننده جوان این است که پدر و مادر آن ها ناشنوا هستند. در ادامه به زندگینامه این دو برادر خواننده می پردازیم:

بیوگرافی عادل خواننده اینستاگرامی


عادل خواننده جوان اینستاگرام متولد 1375 در کاشمر خراسان رضوی است . مدرک تحصیلی او دیپلم است و به خاطر مشکلات مالی و هزینه های دانشگاه نتوانسته ادامه تحصیل دهد. چون پدرش کارگر ساختمانی است و او هم با کار کردن کمک حال خانواده خود است.

بیوگرافی میعاد خواننده خوش صدای اینستاگرام


میعاد که از برادر خود کوچک تر است متولد 1389 در کاشمر خراسان رضوی است. او در حال حاضر کلاس سوم دبستان است. وی با کمک برادرش توانست وارد موسیقی شده و با صدای جذاب و زیبایش خیلی زود شناخته شد و طرفداران زیادی پیدا کرد.
او و برادرش حالا به شدت محبوب و شناخته شده هستند و یک گروه کوچک موسیقی به شمار می روند که با توجه به استعدادی که در این زمینه دارن پیش بینی می شود آینده درخشانی در انتظار آن ها باشد.
بیوگرافی عادل و میعاد خواننده های خوش صدای اینستاگرامی

آغاز فعالیت حرفه ای عادل و میعاد


ای دو برادر ابتدا در کنار مادربزرگ خود به خواندن قرآن کریم با صوت مشغول شدند. مادربزرگ آن ها مدرس قرآن کریم است. صدای دلنشین آن ها باعث شد که به همراه هم یک پیج در اینستاگرام ایجاد کرده و یک کلیپ را در فضای مجازی منتشر کردند. این کلیپ خوانندگی خیلی مورد استقبال قرار گرفت و این انگیزه ای شد برای ادامه کار این دو برادر خوش صدا. حال آن ها در اینستاگرام حدود 300 هزار فالوور دارند و توانسته اند طرفداران زیادی را به دست آورند.

نگاهی به زندگی شخصی و علایق عادل و میعاد خواننده های اینستاگرامی


عادل برادر بزرگ تر در مصاحبه ای عنوان کرده که خوانندگی را به خاطر سکوت آزار دهنده محیط خانواده بخاطر ناشنوا بودن پدر و مادرش آغاز کرده است.
از خواننده های محبوب آن ها اسامی محسن ابراهیم زاده، سهیل رحمانی و علیرضا طلیسچی هستند و بیش تر قطعه هایی از این خواننده ها را اجرا می کنند.
این دو عنوان کرده اند که بزرگ ترین آرزویشان این است که در آینده خواننده های مشهوری شوند.
ماجرای ازدواج پدر و مادرشان خیلی جالب است. پدر و مادر عادل و میعاد از مقطع ابتدایی با هم همکلاسی بودند آن ها زمانی که بزرگ می شوند به طور اتفاقی همدیگر را می بینند و تصمیم به ازدواج می گیرند و با وجود این که خانواده هایشان از این وصلت ناراضی هستند با اصرار و مشکلات زیاد با هم ازدواج می کنند.
advertising