نکات جالب از زندگی شخصی مگان مارکل عروس سلطنت بریتانیا

مجلهچهره ها

- 97/09/21
نکات جالب از زندگی شخصی مگان مارکل عروس سلطنت بریتانیامگان مارکل مدل و بازیگر سابق آمریکایی متولد 4 اوت 1981 در لس آنجلس آمریکا است. او در حال حاضر عروس خاندان سلطنتی بریتانیا است. مگان مارکل و شاهزاده هری در سال 2016 باهم آشنا شدند و در 19 می 2018 در کلیسای سنت جرج باهم ازدواج کردند. آن ها در حال حاضر منتظر تولد فرزندشان هستند.
او پس از ازدواج با شاهزادی هری کار مدلینگ و بازیگری را کنار گذاشت. در این مطلب قصد داریم نکات جالبی از زندگی این عروس سلطنتی را برای شما بیان کنیم:
نکات جالب از زندگی شخصی مگان مارکل عروس سلطنت بریتانیا
مگان مارکل زمانی که تنها 11 سال داشت با نوشتن نامه ای به هیلاری کلینتون که آن زمان بانوی اول آمریکا بود یک کارخانه تولید صابون را مجبور کرد که آگهی تبلیغاتیشان را تغییر دهد. چون از نظر مگان این آگهی تبلیغاتی این ایده را منتقل می کرد که زنان فقط متعلق به آشپزخانه هستند.
مگان مارکل قبل از بازیگری و رسیدن به شهرت برای تامین هزینه های زندگی خود در یک مسابقه تلویزیونی به عنوان یک مدل که تنها وظیفه اش نگه داشتن یک کیف و باز کردن آ و اعلام کردن پولی که شرکت مسابقه برنده شده بود حضور داشت.
پدر مگان مارکل سفید پوست است و مادرش آفریقایی- آمریکایی. او در جایی گفته که به دورگه بودن خود افتخار می کند و باعث شده اعتماد بنفس پیدا کند
مگان قبل از ازدواج با شاهزاده هری یک ازدواج ناموفق داشته است. او در سال 2013 با ترور انگلسون که تهیه کننده فیلم های هالیوودی است ازدواج کرد و دوسال بعد از او جدا شد.او بعد از جدایی اش با روری مک لوری که بازیکن ورزش گلف است و یک آشپز سرشناس کانادایی به نام کوری ویتیل رابطه داشت.

مگان قبل از ازدواج با شاهزاده هری مدیر یک سایت به نام The Tig بود که مربوط به موضوعات سبک زندگی بود اما پس از ازدواج با شاهزاده هری سایت خود را بست.
مگان مارکل که 37 سال دارد مسن ترین عروس خانواده سلطنتی است.
مگان 3 سال از همسر خود شاهزاد هری بزرگ تر است. این موضوع و اختلاف سنی در ازدواج های خاندان سلطنتی چندان معمولی و عادی نیست.
شاهزاده هری در جایی عنوان کرده که اولین باری که مگان مارکل را دید عاشق او شده و دیگر هیچ زنی به چشم او نیامده است.


advertising