امیر علی اکبری دیشب مهمان خندوانه بود

مجلهسینما و تلویزیون

- 97/09/08
امیر علی اکبری دیشب مهمان خندوانه بودبرنامه خندوانه شب گذشته 7 آذرماه 1397 با اجرای رامبد جوان ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. رامبد جوان که از هفته گذشته ششمین فصل خندوانه را روی آنتن برده است از حضور کمدین های خنداننده شو در فصل جدید هم بی بهره نیست.

امیر علی‌اکبری زادهٔ 20 آذر 1366 جمال آباد سراب ،آذربایجان شرقی ،کشتی‌گیر فرنگی و مبارز هنرهای رزمی ترکیبی اهل کشور ایران دیشب مهمان خندوانه بود. وی برندهٔ مدال طلای قهرمانی کشتی فرنگی جهان در سال 2010 و برنز قهرمانی جهان 2009 و مدال طلای قهرمانی آسیاست.

رامبد جوان گفتگو با امیرعلی اکبری را از پرسش درباره فعالیتی که این روزها مشغول آن است آغاز کرد و امیر علی اکبری در این باره گفت :ام ام ای MMA به معنای مجموع هنرهای رزیمی است که در دنیا رشته ای شناخته شده است و من 4 سال است که به صورت حرفه ای این ورزش را دنبال میکنم و باید بگویم که این ورزش در ایران خیلی شناخته شده نیست اما در دنیا بهای زیادی به آن میدهند .

رامبد جوان درباره مبارزه امیر علی اکبری با غول آمریکایی صحبت کرد و خواست ویدئوی این مبارزه در استودیو پخش شود و به تعریف و تمجید از امیر علی اکبری در این مبارزه پرداخت و از این ورزشکار کشورمان درباره خطرات این حرفه پرسید که گفت :این ورزش از بیرون خیلی خشن به نظر میرسد اما وقتی داخل این حرفه باشی با تمرینات سختی که داری بدنت آنقدر آماده است که از آن فقط لذت میبری.
advertising