ترامپ در جشن شکرگزاری دو بوقلمون را مورد عفو قرار داد

مجلهچهره ها

- 97/09/01
ترامپ در جشن شکرگزاری دو بوقلمون را مورد عفو قرار داددونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا است که همیشه به خاطر رفتارهای عجیبش مورد توجه رسانه هاست. البته این بار ترامپ در یک مراسم عجیب که سنت آمریکاست شرکت کرده است. او مطابق رسم هر ساله در کاخ سفید، با برپایی مراسمی بوقلمون هایی را در جشن شکرگزاری مورد بخشش و عفو قرار داد. گوشت بوقلمون از غذاهای محبوب و لذیذ جشن شکرگزاری است. در مراسم عفو دو بوقلمون بخشیده شدند.
البته به جز ترامپ روسای جمهور پیشین آمریکا نیز این مراسم را در کاخ سفید اجرا نموده اند.
مراسم ملی بوقلمون شکرگزاری (National Thanksgiving Turkey Presentation) نام یک مراسم سالیانه است که در کاخ سفید و برخی از دفاتر فرمانداری و خانه ‌های ایالتی در کشور آمریکا برگزار می شود.
ترامپ در جشن شکرگزاری دو بوقلمون را مورد عفو قرار داد
این مراسم به مناسب هرسال در روز شکرگزاری برگزار می ‌شود. نحوه برگزاری این مراسم این گونه است که رئیس جمهور کشور بوقلمون هایی را به طور رسمی در حضور افراد حاضر در مراسم و سانه های عمومس عفو و مورد بخشش قرار می دهد. یعنی از پختن و صرف بوقلمون برای شام صرف نظر می شود.
تاریخچه برگزاری این مراسم به حدود سال 1989 برمیگردد. بر اساس اطلاعات اولین رئیس جمهوری که یک بوقلمون را عفو کرد و مورد بخشش قرار داد آبراهام لینکلن بود. اما این مراسم به طور رسمی نخستین رئیس جمهوری که بطور دائم هرسال این سنت را در کاخ سفید برگزار کرد جرج هربرت واکر بوش در سال 1989 بود. از آن زمان تاکنون این مراسم هرساله برگزار می ‌شود و همه رییس جمهورهای تاریخ آمریکا این مراسم را درکاخ سفید برگزار می کنند.

از نکات جالب این مراسم رسیدگی به این بوقلمون ها از جمله زیبا کردن بوقلمون ها و پذیرایی مفصل از آن ها است.



advertising