با ترسناک ترین مرد جهان مارتین فورد آشنا شوید

مجلهچهره ها

- 97/09/01
با ترسناک ترین مرد جهان مارتین فورد آشنا شویددر چند روز گذشته خبر مبارزه «مارتین فورد» با سجاد غریبی ملقب به هرکول ایرانی در فضای مجازی و بسیاری از سایت های خبری دنیا که مسابقات MMA را دنبال می کنند، موجب ایجاد بحث های داغ شده است.
می خواهیم در این مطلب شما را با مارتین فورد رقیب سجاد غریبی آشنا کنیم:
«مارتین فورد» در سال 1982 در بیرنگام انگلستان متواد شد. او که در حال حاضر 36 سال دارد یک بدنساز حرفه ای و معروف است که در زمینه بازیگری نیز فعالیت هایی داشته است. او سابقه بازی در چند فیلم سینمایی را هم در کارنامه هنری خود ثبت کرده است او در اوایل جوانی خود بسیار علاقه مند به ورزش کریکت بود و در این رشته حرفه ای بود اما به خاطر یک بیماری چندین ماه بستری شد و نتواست برای مسابقات کریکت خود را آماده. کند.
او پس از بهبود بیماری شروع به فعالیت در رشته پرورش اندام کرد پس از سال ها تلاش او تبدیل به یک مدل در رشته بدنسازی شد که موجب شد در چند فیلم و سریال حضور پیدا کند.
در حال حاضر وزن فورد حدود 155 کیلوگرم وزن دارد و به تازگی به رشته مبارزه ترکیبی MMA وارد شده است. بی شک مبارزه مارتین فورد با سجاد غریبیی یکی از جذاب ترین مسابقات برای علاقه مندان به این رشته خواهد بود. البته نظر کارشناسان در جذاب شدن این مسابقه بی تاثیر نیست. چون آن ها ادعا کرده اند که این یک مبارزه حساس و بزرگ در کل دنیا خواهد بود.
مارتین فورد لقب ترسناک ترین مرد جهان را گرفته است وو باید دید هرکول ایرانی در مقابل او چه مبارزه ای را انجام خواهد داد.
advertising