بیوگرافی سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی

مجلهچهره ها

- 97/09/01
بیوگرافی سجاد غریبی معروف به هالک ایرانیاخیرا برخی منابع خبرهای ورزشی منتشر کرده اند که سجاد غریبی با مارتین فورد معروف به مرد ترسناک جهان به زودی باهم مسابقه خواهند داد. این خبر به نقل از روزنامه آس اسپانیا منتشر شده است. اگر این گونه باشد این مسابقه تبدیل به جذاب ترین مسابقه ها و هیجان انگیز ترین مسابقه ورزشی خواهد شد.
به همین منظور مطلبی را آماده کرده ایم که با سجاد غریبی بیش تر آشنا شوید.
سجاد غریبی ورزشکار ایرانی می باشد. او 27 ساله است و متولد 28 آذر 70 است و ۱۵۵ کیلو وزن دارد. غریبی متولد اهواز و بزرگ شده استان بوشهر می باشد. او حدود 9 سال است که پاورلیفتینگ انجام می دهد. در سال 89 موفق شد که مدال طلای قوی ترین مردان سراب را به دست آورد. او در رشته بوکس فعالیت دارد.
سجاد غریبی کارشناس رشته کارشناسی اقتصاد بازرگانی است و بنگاه املاکی دارد. او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.
بیوگرافی سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی
او در اوایل معروف شدن چندین بار اعلام کرده بود که قصد دارد برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و مبارزه با داعش به سوریه برود و مدافع حرم شود.
اخیرا خبرهایی به گوش می رسد که او در کشتی کج آمریکا wwe با همکاری یک کمپانی ورزشی خارجی حاضر خواهد داشت.
در سال93 غریبی قصد داشت که در مسابقات مردان آهنین شرکت کند اما صدا سیما از پخش مسابقات و مطرح کردن ورزشکاران صرف نظر کرد و این برنامه تولید نشد.

غریبی در فضای مجازی نیز فعالیت دارد و بیش از 187 هزار فالوئر در اینستاگرام دارد و کاربران به او لقب هرکول ایرانی داده اند. او هرروز عکس های متنوعی از ظاهر و اندام ورزشکاری خود را به اشتراک می گذارد.
advertising