کدام یک از چهره های معروف در تصادفات رانندگی درگذشتند

مجلهچهره ها

- 97/08/27
کدام یک از چهره های معروف در تصادفات رانندگی درگذشتنددر چند سال اخیر چهره های مشهوری در سانحه رانندگی جان خود را ازدست داده اند که در ادامه مطلب به آن می پردازیم:

دکتر نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی


دکتر نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و تاج‌ الدین مدیرکل امور حقوقی و پارلمانی وزارت رفاه که در سفر یک روزه ای که به همراه مقامات ارشد وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان گلستان داشتند، در روز 5 شنبه 24 آبان‌ماه در کیلومتر 5 محور کردکوی به گرگان، یکی از خودروهای این هیات در تصادف با یک تانکر سوخت دچار سانحه شد . در این سانحه دکتر نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و تاج‌الدین مدیرکل امور حقوقی و پارلمانی وزارت رفاه دچار مصدومیت شدید شده و فوت کردند.

جمال کریمی راد


جمال کریمی راد متولد 1335 در قزوین بود که سمت وزارت دادگستری در دولت نهم را داشت. او در 7 دی 1385 در سانحه رانندگی در جاده ی سلفچگان جان باخت.

پوپک گلدره


پوپَک گُلدَره متولد 8 مرداد 1350 در تهران هنرپیشه ی سینما و تلویزیون اهل ایران بود. از بازی‌ های درخشان او می‌ توان مجموعه ی تلویزیونی مروارید سرخ و نرگس را نام برد. او در 27 فروردین 1385 در سانحه رانندگی جاده نوشهر به نور فوت کرد.

ابوالفضل غرضی


مرحوم غرضی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بود. او در آذر سال 1370 در تصادف مسیر تهران به اصفهان درگذشت.

افشین یداللهی


افشین یداللهی متولد 1347 ترانه‌سرا و پزشک متخصص اعصاب و روان اهل ایران بود.او در 25 اسفند سال 1395 در مسیر هشتگرد به تهران تصادف کرد و جان باخت.

سیروس قایقران


او متولد 1340 از بندر انزلی و بازیکن فوتبال بود. قایقران در فروردین 1377 در جاده ی رشت به تهران تصادف کرد و درگذشت.

محمدعلی حسین زاده


حسین زاده نماینده منتخب دوره ی دهم در استان آذربایجان شرقی بود که در 18 اردیبهشت 1395 در آزاد راه قزوین- زنجان دچار سانحه رانندگی شدو جان باخت. او هنوز به مجلس شورای اسلامی قدم نگذاشته بود.

آیدین نیکخواه بهرامی


آیدین نیکخواه بهرامی متولد 16 بهمن 1360 در تهران و یکی از اعضای تیم ملی بسکتبال ایران بود.
او نقش بزرگی در قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران در رقابت‌ های قهرمانی آسیا و بدست آوردن سهمیه المپیک پکن 2008 داشت.در 7 دی 1386، وی در حالی که به همراه نامزد و یکی از دوستانش عازم منزل پدری خود در نوشهر بود، در یک حادثه رانندگی در منطقه ی کمربندی نمک آبرود به نوشهر - در اثر جراحات ناشی از برخورد خودروی شخصی‌ او به گارد ریل کنار جاده درگذشت. در این سانحه نامزد وی نیز درگذشت.



advertising