واکنش جهرمی وزیر ارتباطات به انتشار تصاویر خودروی شخصی او

مجلهچهره ها

- 97/08/27
واکنش جهرمی وزیر ارتباطات به انتشار تصاویر خودروی شخصی اودر مراسم تشییع پیکر رئیس سازمان تامین اجتماعی دکتر نوربخش و معاون او که در سانحه رانندگی جان خود را ازدست داده بودند، مسئولان دستگاه‌های دولتی در این مراسم حضور پیدا کردند.از جمله محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که حضورش باعث ایجاد حاشیه هایی شدند.
تصویر آذری جهرمی در لحظه ورود به مراسم تشییع پیکر نوربخش و تاج‌الدین همراه با خودرویی گرانقیمت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و واکنش‌های بسیاری داشت.
وزیر ارتباطات در پاسخ به یکی از کاربران که از خودروی گرانقیمت وی انتقاد کرده بود، در صفحه شخصی خود در توییتر، پستی منتشر کرد و در این باره توضیح داد.
آذری جهرمی در توییتر نوشت:
این ماشین من هیوندای اکسنت که حدود سه چهار سال قبل خریدم که قسط‌ هایش هم چنان باقی است. امروز ظهر با خانواده، شهر کتاب بودیم که پس از اطلاع از تغییر زمان مراسم مرحوم نوربخش، خودم تنها با ماشین شخصی آمدم.»
محمدجواد آذری جهرمی متولد 25 شهریور 1360 از جهرم سیاست‌ مدار و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است، که هم‌ اکنون در دولت دوازدهم به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند. او جوان‌ترین وزیر تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.
آذری جهرمی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی برق از دانشگاه صنعت آب برق است و فعالیت شغلی خود را از سال 1384 به عنوان کارشناس فنی وزارت اطلاعات آغاز کرد.
advertising