علت مرگ دکتر نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی چه بود

مجلهچهره ها

- 97/08/25
علت مرگ دکتر نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی چه بوددکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و تاج‌الدین معاون امور حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی که روز 5 شنبه 25 آبان سال 97 به همراه محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افتتاح پروژه‌ ها و طرح‌های اقتصاد مقاومتی به استان گلستان سفر کرده بودند، در سانحه تصادف دچار مصدومیت شدید شدند و با وجود تلاش پزشکان، درگذشتند.
به گفته پزشکان بیمارستان گرگان، این مصدومان دچار ترومای شدید و خونریزی داخلی شده بودند و با وجود تلاش کادر پزشکی هر دو مصدوم فوت کردند.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: راننده تریلی سانحه تصادف رئیس سازمان تامین اجتماعی بازداشت و پرونده قضایی در این باره تشکیل شده است؛پیکر این افراد به پزشکی قانونی منتقل و اقدامات لازم انجام شده است.
سرهنگ علی عبدی در خصوص تصادف خودروی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونش با تانکر حمل سوخت گفت : این حادثه حدود ساعت 4 عصر در جریان سفر استانی وزیر کار از استان گلستان رخ داد.
در این حادثه یک دستگاه تانکر نفتکش با یک دستگاه تویوتا لندکروزر برخورد کرد که در پی آن ۳ تن به بیمارستان منتقل شدند که دو نفر از همراهان وزیر کار یعنی رییس سازمان تمین اجتماعی و معاونش در این حادثه جان باختند.
علت حادثه هم‌ اکنون از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است و راننده حامل تانکر سوخت بازداشت شده است.
مراسم تشییع پیکر سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی با حضور وزیر کار، تعاون و رفاع اجتماعی و جمعی دیگر از مسئولان از مقابل بیمارستان حکیم جرجانی با حضور پرشور مردم گرگان برگزار شد.



advertising