زن ایرانی ساموئل بازیکن خارجی سابق استقلال کیست

مجلهچهره ها

- 97/08/25
زن ایرانی ساموئل بازیکن خارجی سابق استقلال کیستجی‌لوید ساموئل متولد 29 مارس 1981 است. او بازیکن فوتبال انگلیسی بود. که در 15 مه 2018 زمانی که حدودا 38 ساله بود بعد از آنکه فرزندان خود را به مدرسه رساند، در جریان یک تصادف و برخورد با کامیون در نزدیکی واریگریتو درگذشت.
ساموئل بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال بود که سابقه حضور در لیگ برتر انگلستان را در کارنامه خود داشت
ساموئل در دوران حضور پرویز مظلومی به استقلال پیوست تا آغاز لیگ چهاردهم در جمع آبی پوشان حضور داشت و سپس به تیم فوتبال پیکان پیوست و در پایان لیگ چهاردهم از فوتبال ایران رفت.
بعد از مرگ جي لوید ساموئل که در تصادف تغمناکی با ماشین جان خود را از دســت داد، مشخص شد که او یک همسر دوم مخفي داشته است. هلیا سهیمي، که گویا یک خانم خواننده در ایران اســت، در بین پســت هاي متوالي ای که بعد از مرگ ساموئل منتشــر کرده، او را “بهترین شوهري که مي توانســته آرزو کند” خوانده اســت.
زن ایرانی ساموئل بازیکن خارجی سابق استقلال کیست
هلیا سهیمي هم که گویا زمانی که جي لوید در ایران بوده با او آشــنا شده بود، بابت مرگ این بازیکن داغدار شده و غم و اندوه خود را ابراز کرده است.
اخبار منتشر شده نشان می دهد که جي لوید ساموئل بازیکن سابق استقلال گویا در خفا تغییر دین داده و مسلمان شده تا با هلیا سهیمی بتواند ازدواج کنند.
advertising