بیوگرافی آناشید حسینی عروس جنجالی سفیر ایران در دانمارک

مجلهچهره ها

- 97/08/13
بیوگرافی آناشید حسینی عروس جنجالی سفیر ایران در دانمارکسیده آناشید حسینی مدل ایرانی 4 بهمن 1370 در اهواز به دنیا آمده و فارغ التحصیل لیسانس رشته ی معماری است. آناشید حسینی در حوزه ی مدلینگ و طراحی لباس فعالیت می کند و به عنوان مدلینگ ایرانی و محجبه در فضای مجازی و صنعت مد شناخته می شود. آناشید به دلیل طراحی های خاص و منحصر بفرد در این حوزه به عنوان بهترین طراح لباس معرفی شده است.

وی با توجه به فعالیتی که دارد و در طراحی لباس فعال است، بیش تر لباس هایی که خود آن را تهیه می کند به عنوان مدل پوشیده و آن را به نوعی معرفی و در فضای مجازی و اینستاگرام منتشر می کند. با این حال آناشید می گوید دوست ندارم مرا مدل خطاب کنند!
آناشید هرگز خود را مدل لباس های اسلامی و یا مبلغ دینی نمی داند و این موضوع را کاملا نفی می کند، وی تنها یک طراح لباس اسلامی است که سبک متفاوتی از آن را ارائه کرده است. جوانی خوش ذوق که حالا طرفداران زیادی را در اینستاگرم دارد و در برگزاری فستیوال ها و همایش های لباس بسیار موفق و توانمندی خود را نشان داده است.
سیده اناشید حسینی یک از افرادی است که می توان وی را به عنوان یک طراح آینده دار و موفق ایرانی دانست که در دنیای مد حرف های فراوانی برای دنیا خواهد داشت.
بیوگرافی آناشید حسینی عروس جنجالی سفیر ایران در دانمارک

ازدواج امیرحسین مرادیان با آناشید حسینی


آناشید حسینی با امیرحسین مرادیان فرزند مرتضی مرادیان سفیر ایران در دانمارک ازدواج کرده است.
اخیرا خبر هایی درباره ی ازدواج این زوج در فضای مجازی و سایت ها منتشر شد که همگی از لوکس بودن و هزینه ی بالای این مراسم نوشته و به نوعی معترض بودند.
آناشید حسینی درباره ی حواشی ازدواجش گفت: پدر من یک فعال اقتصادی هستند و هیچ گاه شغل دولتی نداشته اند و من با امیرحسین مرادیان یک سال است که ازدواج کرده ام. شایعاتی که درباره ی ازدواج و مراسم عروسی ما نوشته شد و در فضای مجازی پخش شد ما را بسیار آزرده خاطر کرد چرا که فقط صحبت از عروسی لاکچری و هزینه های میلیاردی شده بود و به همسر من عنوان آقازاده داده بودند و این نهایت بی انصافی است. ما هم شرایط بد اقتصادی را می بینیم و درک می کنیم به صورتی که من در همایش هایم لباس ها را با سود خیلی کمی به فروش رساندم چون که از وضعیت مردم آگاهیم. من و همسرم هردو شاغل هستیم و هزینه ی مراسم ازدواجمان را با هم پرداخت کردیم و حتی از تمامی خدمات سالن عروسی استفاده نکردیم. مراسم عروسی ما معمولی نبود ولی معقول بود و به دلیل حضور مهمان های سیاسی این حاشیه ها بیش تر شد. تصاویری که از مراسم ازدواج ما پخش شد بدون اطلاع ما بوده و غیر قابل قبول است.

عکسهای عروسی پسر سفیر


این عکس‌ ها حاشیه و جنجال زیادی را برای سفیر ایران در دانمارک به همراه داشته است و جالب ‌تر این که برخی از رسانه ‌ها می‌ گویند که پدر او از هزینه‌ های هنگفت این مراسم اظهار بی اطلاعی کرده است. حضور چهره‌ های سیاسی در این مراسم لاکچری که یکی از گران قیمت‌ ترین مراسم‌ های عروسی لقب گرفته است، موجب ناراحتی و اعتراض مردم شد.
پسر سفیر در ابتدا ادعا کرده است که پدرش از جزئیات مراسم مطلع نبوده و در عمل انجام شده قرار گرفته است. موج اعتراضات اینستاگرامی به این عروسی پر سر و صدا به خصوص در صفحه اینستاگرام «سیدمحمدمهدی صدرالساداتی» طلبه حوزه علمیه قم، باعث شد تا آناشید حسینی در صفحه اینستاگرامش واکنش نشان دهد و بدون اینکه شخص خاصی را مخاطب قرار دهد، با چند حدیث از ائمه تهمت و بهتان را نکوهش کند.
آناشید حسینی، عروس جنجالی سفیر ایران در دانمارک در مصاحبه ای ادعا کرد که ما آقا زاده نیستیم و اجاره نشین هستیم و به زور ماشین خریدیم.
پسر سفیر دانمارک هم در یکی از استوری‌ های اینستاگرامش در پاسخ به همه ی اعتراضات و ناراحتی‌ ها در پی عروسی لاکچری اش، مدعی شده است که برای این عروسی فقط 50 میلیون تومان خرج کرده اند و این مبلغ زیادی محسوب نمی ‌شود. سید محمد مهدی صدراساداتی هم بلافاصله بعد از واکنش‌ های این زوج، با انتشار پست دیگری با اشاره به قیمت بالای کیف و ساعت گران بهای خانم حسینی واکنش نشان داد.
آناشید حسینی در پاسخ به این مساله عنوان کرد: بنده با همسرم یک سال است که ازدواج کردم خیلی از دوستانی که این شایعات را درست کرده‌اند این مساله را نادیده گرفته ‌اند که تمام اعتراضشان اینکه این خانم اگر که پدر همسرشان فلان سمت را دارند چرا همچین کیف‌ هایی دستشان می‌ گیرند؟
چرا فلان خرج‌ هایی می‌ کنند و من این محدودیت‌ ها را به هیچ عنوان نداشتم و در این یک سال که ازدواج کردم اینقدر درگیر کارم بودم که واقعا شاید بیش تر از دو سه بار فرصت خرید کردن نداشتم خیلی از این وسایلی که در این عکس‌ ها می‌ بینید مربوط به زمان مجردی من بوده است؛ مثل همان ساعت و کمربندی که این قدر راجع به آن نوشته ‌اید جالب است که بدانید جنس آن کمربندی که در آن عکس‌ ها منتشر شده اصلا کمربند من نیست، کمربند برای چهار پنج سال پیش بوده با دلار و یورو الان خیلی قیمتش متفاوت بوده است و شاید یک دهم پانزده میلیون بوده است.
درباره ی عکس ساعت ‌ها باید بگویم این‌ ها همه برای زمانی بوده که مجرد بودم و در واقع من هیچ توضیحی درباره ی قبل از ازدواجم به کسی نمی ‌دهم.
advertising