فرزند پرنس هری شاهزاده انگلیس و مگان مارکل به دنیا آمد

مجلهچهره ها

- 98/02/18
فرزند پرنس هری شاهزاده انگلیس و مگان مارکل  به دنیا آمدطبق آخرین اخبار منتشر شده فرزند مگان مارکل و پرنس هری به دنیا آمده است. فرزند این زوج سلطنتی پسر است. قبلا جنسیت فرزند آن ها اعلام نشده بود اما پیش بینی شده بود که فرزندشان دختر است اما این پیش بینی ها غلط از آب درآمد و پرنس هری و همسرش در اینستاگرام خود اعلام کردند که فرزند آن ها پسر است.
بر خلاف عروس دیگر خاندان سلطنتی انگلیس کیت میدلتون هنوز عکسی از فرزند مگان مارکل و نام او منتشر نشده است.
کیت میدلتون پس از هر زایمان خود به همراه فرزندش مقابل دوربین رسانه ها قرار می گرفت. اما گویا شاهزاده مگان علاقه ای به این کار ندارد. پرنس هری پس از مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد که این شگفت انگیزترین تجربه زندگیش بوده است.

فرزند مگان مارکل هفتمین شانس برای پادشاهی انگلیس است. هم چنین وی هشتمن نوه ملکه انگلیس 92 ساله است.
طبق اعلام کاخ سلطنتی قرار است به زودی از این کودک رونمایی شود.

مگان مارکل و شاهزاده هری که از ژوئن ۲۰۱۶ با هم دوست بوده و قرار می‌گذاشتند، اوایل نوامبر ۲۰۱۷ بدون اعلام عمومی نامزد کردند. نامزدی آنها در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۷ به‌صورت رسمی از طریق دربار پادشاهی بریتانیا اعلام شد و گفته شد که آنها قصد دارند در بهار ۲۰۱۸ ازدواج کنند. مارکل نیز که قبلا در زمینه مدلینگ و بازیگری فعالیت داشت اعلام کرد که پس از عروسی قصد دارد از بازیگری کناره‌گیری کند و وقت خود را به کارهای بشردوستانه اختصاص دهد.

این دو در روز 28 اردیبهشت 1397، رسماً با هم ازدواج کردند. آن ها در اکتبر سال پیش اعلام کردند که چشم به راه به دنیا آمدن فرزندشان هستند.
advertising