تصاویری عجیب از ازدواج پادشاه تایلند با محافظ شخصی خود

مجلهچهره ها

- 98/02/13
تصاویری عجیب از ازدواج پادشاه تایلند با محافظ شخصی خودماها واجیرالونگ کرن» پادشاه 66 ساله تایلند است که تا به حال 3 بار ازدواج کرده و 7 فرزند دارد.
در حالی که تنها سه روز به به مراسم تاجگذاری رسمی خود مانده با ژنرال «سوتهیدا» که 40 سال دارد ازدواج کرد. همسر جدید پادشاه تایلند رئیس گارد محافظانش می باشد.
رفتار عجیب پادشاه با همسر جدیدش که بادیگاردش نیز است در مراسم ازدواجشان بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و باعث شگفتی کاربران فضای مجازی شد.

همسر جدید ماها واجیرالونگ کرن به همراه چند تن از روسای دربار در حالیکه روی زمین دراز کشیده اند و می خزند خود را به پادشاه نزدیک کرده و ادای احترام می کنند. این وضعیت عجیب و غریب تا زمانی ادامه دارد تا پادشاه به همسر جدیدش اجازه دهد از زمین بلند شده و در کنار پادشاه روی صندلی بنشیند و عنوان جدید خود را دریافت کند.
تصاویری عجیب از ازدواج پادشاه تایلند با محافظ شخصی خود

تصاویری از مراسم ازدواج پادشاه تایلند



مراسم عجیب ازدواج پادشاه تایلند



به نظر می رسد پس از اجرای مراسم همسر جدید می تواند همچون اعضای خانواده سلطنتی موقعیت خود را در کاخ بدست آورده و از این موضوع نیز بسیار راضی است. همسر جدید پادشاه پس از این عنوان ملکه را دریافت خواهد کرد.

ماها واجیرالونگ کورن که به کینگ راما نیز معروف است، بعد از فوت پدرش که 70 سال روی تخت پادشاهی بود، به طور قانونی در سال 2016 پادشاه شد او باید به طور رسمی در یک مراسم بودایی و برهمایی در روز شنبه تاج گذاری کند و روز بعد در بانکوک رژه برگزار می شود.
advertising