جزییات خبر بارداری مگان مارکل عروس سلطنتی انگلیس

مجلهچهره ها

- 97/08/08
جزییات خبر بارداری مگان مارکل عروس سلطنتی انگلیسروزی که پرنس هری و مگان مارکل رسما خبر فرزند دار شدنشان را اعلام کردند، ملکه الیزابت نیز پیام تبریک خود را به آن ها رساند.
مگان و هری روز جمعه در مراسم عروسی پرنسس یوژنی در قلعه ی وینزور، به ملکه خبر دادند که در بهار سال آینده، صاحب هشتمین نتیجه ی خود خواهد شد.
ماه گذشته دوریا راگلند، مادر مگان در حین رفتن به کلاس های مراقبت کودک در کالیفرنیا مشاهده شد که احتمال دارد برای مراقبت از کودک، قصد نقل مکان به لندن را داشته باشد چرا که ممکن است مگان پرستار بچه استخدام نکند.
وی نیز پس از اعلام این خبر گفت از این خبر بسیار خوشحال است و بی صبرانه منتظر به دنیا آمدن اولین نوه اش است.
ظاهرا 14 هفته از بارداری مگان مارکل 37 ساله می گذرد که آن ها به طور مطمئن این خبر را اعلام کردند. نوزاد آن ها در اواخر ماه آوریل سال 2019 به دنیا خواهد آمد.
در سفری که مگان و هری به استرالیا داشتند آن ها هواپیمای ایرباس A380 را برای این سفر انتخاب کردند که سر و صدای کم تری نسبت به دیگر هواپیماها داشته و در نتیجه انتخاب بهتری برای مگان مارکل باردار بوده است.
شاهزاده مگان و هری در تور 16روزه ی استرالیا و نیوزیلند به فیجی و تونگا نیز خواهند رفت که برخلاف توصیه های معمول است که زنان باردار به دلیل خطر ابتلا به زیکا که با گزیده شدن توسط نوعی پشه ایجاد می شود، نباید به این مناطق سفر کنند.
او هنگام پیاده شدن از هواپیما مدام دستش را روی شکم می گذاشت. وی در روز عروسی پرنسس یوژنی نیز کت گشادتری پوشیده بود.
advertising