ازدواج علی قلی زاده بازیکن فوتبال ایرانی با فوتبالیست ملوان

مجلهچهره ها

- 97/11/14
ازدواج علی قلی زاده بازیکن فوتبال ایرانی با فوتبالیست ملوانعلی قلی زاده بازیکن رزرو شده تیم ملی ایران با انتشار پستی در اینستاگرام خود خبر از ازدواج خود داد. علی قلی زاده بازیکن تیم شارلوا است و در اروپا زندگی می کند. جالب است بدانید که این بازیکن ملی پوش با یاسمن فرمانی که بازکن تیم فوتبال ملوان است ازدواج کرده است. وی با انتشار عکس زیر خبر داد که به تازگی به جرگه متاهلین پیوسته است:
ازدواج علی قلی زاده بازیکن فوتبال ایرانی با فوتبالیست ملوان
علی قلی‌ زاده بازیکن فوتبال ایرانی متولد 20 اسفند 1374 در اردبیل است وی به عنوان مهاجم در تیم شارلوا مشغول به فعالیت است و در بلژیک زندگی می کند. علی قلی زاده به عنوان بازیکن رزو تیم ملی در امارات حاضر بود اما به دلیل مصدومیت بازی در جام ملت های آسیا 2019 را از دست داد و راهی کشور بلژیک شد. وی پیش از این که به تیم لیگ برتر شارلوا ملحق شود در تیم فوتبال سایپا بازی می کرد.

عکس یاسمن فرمانی همسر علی قلی زاده فوتبالیست ایرانی


یاسمن فرمانی همسر علی قلی زاده یکی از بهترین بازیکنان تیم فوتبال ملوان است که درخشش خوبی را در این تیم داشته و جزو باتکنیک ترین بازیکنان این تیم می باشد. وی سابقه بازی در تیم پارس جنوبی را هم در کارنامه دارد.یاسمن فرمانی و علی قلی زاده در آبان ماه عقد کردند و این زوج به تازگی خبر ازدواج خود را رسانه ای کرده اند. این زوج قرار است با هم راهی کشور اروپا شوند.
advertising