عکس جالب بیل گیتس ثروتمندترین فرد جهان در صف خرید همبرگر

مجلهچهره ها

- 97/10/29
عکس جالب بیل گیتس ثروتمندترین فرد جهان در صف خرید همبرگرشاید برخی اوقات این سوال برایتان به وجود آمده باشد که افراد ثروتمند چگونه زندگی می کنند و این ذهنیت در شما وجود داشته باشد که کسانی که پولدار هستند زندگی و غذاهای لاکچری دارند. اما با خواندن این مطلب ممکن است کمی ذهنیت شما تغییر پیدا کند.
اخیرا تصویری از بیل گیتس که جزو ثروتمندترین افراد جهان است در صف خرید همبرگر هشت دلاری در فضای مجازی منتشر شده است که موجب واکنش و تعجب کاربران در فضای مجازی شد.
در این تصویر بیل گیتس موسس شرکت مایکروسافت در حال خرید همبرگر ارزان قیمت که تنها 8 دلار قیمت دارد می باشد. این تصویر گویای آن است که این سرمایه‌‎ دار 63 ساله برای خرید همبرگر 8 دلاری و ارزان قیمت در سیاتل آمریکا در صف ایستاده است. این عکس توسط یکی از طرفداران بیل گیتس گرفته شد و در شبکه‌ های اجتماعی پخش گردید.
عکس جالب بیل گیتس ثروتمندترین فرد جهان در صف خرید همبرگر
مایک گالوس که کارمند سابق شرکت مایکروسافت است این عکس را منتشر نمود و با انتشار پستی انتقاداتی غیر مستقیم علیه ترامپ نوشت. وی این اقدام بیل گیتس را این گونه توضیح داد: «افراد ثروتمند واقعی دوست ندارند که مانند بعضی‌ ها زندگی کنند و از توالت طلایی در کاخ سفید بهره ببرند.»
بیل گیتس متولد 18 اکتبر سال 1955 در واشنگتن آمریکا است. او تا سال 2017 اولین فرد ثروتمند جهان شناخته شد. اما حال با ورود جف بزوس موسس شرکت آمازون وی در جایگاه دوم در لیست افراد ثروتمند قرار دارد. بر اساس آخرین آمارها دارایی و ثروت او حدود 96 میلیارد دلار برآورد شده است. عکس منتشر شده از بیل گیتس نشان می دهد که او با این که جزو ثروتمندترین افراد جهان است خیلی متواضع است.
بیل گیتس در امور نیکوکارانه فعالیت زیادی دارد و جزو بهترین افراد کارآفرین و نیکوکار جهان محسوب می شود.
advertising