مگان مارکل عروس خاندان سلطنتی انگلیس محافظ خود را فراری داد

مجلهچهره ها

- 97/10/24
مگان مارکل عروس خاندان سلطنتی انگلیس محافظ خود را فراری دادمگان مارکل عروس خاندان سلطنتی بریتانیا جزو پرحاشیه ترین اعضای خانواده سلطنتی است. وی که هربار به نوعی خبرساز می شود و جزو کسانی است که نام او بیش ترین جستجو را در گوگل داشته است.
از وقتی که مگان مارکل با شاهزاده هری ازدواج کرده خیلی از قوانین سلطنتی انگلیس توسط او نقض شده است.
وی با اقدامات عجیب خود کارمندانش را فراری می دهد و این بار هم محافظ شخصی مگان که اسکاتلندی است پس از گذشت تنها ۶ ماه از سمت خود استعفا داد. بادیگارد مگان مارکل دلیل استعفای خود را توضیح داده است وی گفته که به خاطر اخلاق و رفتارهای سختگیرانه مگان استعفا نداده بلکه به دلیل نزدیک شدن زیاد مگان با مردم چنین تصمیمی گرفته است.
مگان مارکل در حال حاضر مشغول تعمیر عمارت فروگمور در وینجور است که از الیزابت دوم هدیه گرفته است.
مطابق با قوانینی که در سلطنت انگلیس وجود دارد همه اعضای خانواده سلطنتی باید همراه با محافظ و یا بادیگارد در امکان عمومی حضور یابند اما مگان با اقدام اخیر خود منجر به نقض این قانون شد.
مگان مارکل از همان اوایل ازدواجش سر ناسازگاری با قوانین کاخ بریتانیا بنا کرد. طبق سنت و رسم خانواده سلطنتی اعضای خانواده قبل از جشن کریسمس به شکار می روند اما مگان اجازه نداد که همسرش شاهزاده هری به شکار برود.
مگان مارکل عروس خاندان سلطنتی انگلیس محافظ خود را فراری داد
مگان مارکل که در حال حاضر فرزند اول خود را باردار است در این موضوع هم قصد سنت شکنی دارد. او بر خلاف زنان دیگر سلطنت قصد دارد فرزند خود را از طریق علم هیپنوتیزم به دنیا بیاورد.
به تازگی هم به خاطر اختلاف‌های زیادی که با کارمندان و کارکنان خود دارد و درگیری با آن ها پیدا می کند آن ها را یک به یک مجبور به کناره گیری و استعفا می کند.
این مشکلات تنها به این موارد ختم نمی شود وی به تازگی با جاری خود عروس دیگر سلطنت نیز مشکل پیدا کرده و با او قهر است. او چند روز پیش در جشن تولد کیت میدلتون شرکت نکرد. او با رفتارهای خود موجب اختلاف بین شاهزادی هری و برادرش شاهزاده ویلیام نیز شده است.
این رفتارهای عجیب و اخلاقیات خاص مگان مارکل مشکلات زیادی را برای خانواده سلطنتی انگلیس به وجود آورده است تا جایی که ملکه الیزبت نیز نتوانسته این مشکلات را حل و فصل کند. مگان مارکل تا به حال نتوانسته خود را با قوانین کاخ انگلیس همگام سازد.
مگان مارکل متولد 4 اوت 1981 است وی مدل و بازیگر سابق آمریکایی است که در سال 2016 با شاهزاده هری آشنا شد و این زوج در 19 می 2018 در کلیسای سنت جرج با هم به طور رسمی ازدواج کردند.
advertising