لباس های گران قیمت ملکه رانیا همسر زیبای پادشاه اردن جنجالی شد

مجلهچهره ها

- 97/10/19
لباس های گران قیمت ملکه رانیا همسر زیبای پادشاه اردن جنجالی شدملکه رانیا عبدالله همسر پادشاه اردن است. وی که زیباترین بانوی اول دنیا لقب گرفته است همیشه به شیک پوشی و پوشیدن لباس های گران قیمت و مجلل زبانزد است. چندی است که این ویژگی ظاهری او و علاقه اش به پوشیدن لباس ها گران قیمت نقل محافل شده و در فضای مجازی انتقادات تندی علیه وی می شود که چرا همسر پادشاه اردن در شرایط بد اقتصادی کشور این لباس های گران قیمت و فاخر را می پوشد. موضوع تا جایی کشیده شده که ملکه رانیا برای نخستین بار در پاسخ به این شایعات و انتقادات بیانیه ای صادر نمود که موجب تعجب همگان شد و پاسخی به انتقادات و قضاوت های عجولانه در فضای مجازی بود.

دفتر ملکه رانیا عبدالله همسر پادشاه اردن برای نخستین بار اعلام کرد که لباس‌های گرانقیمت ملکه از خانه‌های مُد به امانت گرفته می‌ شود و یا به عنوان هدیه از لباس فروشی‌ها بدون هیچ گونه تبلیغاتی برای آن‌ها دریافت می‌گردد.
ملکه اردن در یک بیانیه بی سابقه گفته که لباس هایش را به سه روش تهیه می ‌کند: وی لباس‌ های امانتی و قرضی را از خانه‌ های مد تهیه می کند. بعضی از لباس های وی نیز هدایایی هستند که به او داده می ‌شوند و تعداد دیگری از لباس هایش را در جاهایی تهیه می کند که تخفیف های بالایی خورده است. او معتقد است باید در فعالیتهایش با ظاهری که شایسته اردنی هاست در مجالس حضور پیدا کند در ادامه این بیانیه نوشته شده که از اینکه مجبور شده تا چنین بیانه‌ ای را بدهد و درباره لباس‌های ملکه اردن که مبالغه‌ ها و شایعات عجیب و زیادی درباره آن شده و سؤال و جنجال زیادی برانگیخته توضیح دهد متأسف است. در ادامه عکس هایی از این بانوی شیک پوش را مشاهده می کنید:
لباس های گران قیمت ملکه رانیا همسر زیبای پادشاه اردن جنجالی شد

لباس های زیبای ملکه رانیا همسرپادشاه اردن



پوشش زیبای ملکه رانیا زیباترین بانوی اول دنیا



بیوگرافی ملکه رانیا همسر پادشاه اردن


رانیا یاسین ملقب به ملکه رانیا متولد سال 1970 است. پدر و مادر او اهل طولکرم فلسطین بودند. وی در تاریخ در تاریخ 10 ژوئن 1993 با ملک عبدالله دوم پادشاه اردن ازدواج کرد. حاصل این ازدواج4 فرزند است. وی از طرفداران حقوق زنان است و فعالیت های بشر دوستانه ای را انجام می دهد. در سال 2011 از سوی مجله هارپر و ملکه به عنوان زیباترین بانوی اول دنیا شناخته شد. ملکه رانیا مسلمان است.
advertising