نظر عجیب مریم کاویانی درباره ملاک انتخاب بازیگران

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/27
نظر عجیب مریم کاویانی درباره ملاک انتخاب بازیگراندنیای سینما و بازیگران و هنرپیشه های ایرانی پر از حاشیه و شایعات مختلف است. این سال ها با ورود بازیگران جدید اتفاقات مختلفی در سینما و تلویزیون افتاده است. این موضوعات و علاقه تهیه کنندگان به بازی هنرپیشه های جدید و نادیده گرفتن بازیگران قدیمی و پیشکسوت باعث دلخوری تعدادی از بازیگران شده است. در این میان مریم کاویانی نیز طی صحبت هایی از وضعیت اخیر سینما گله و انتقاد نمود. به تازگی مریم کاویانی بازیگر سرشناس ایرانی صحبت های جالبی در مورد نحوه انتخاب بازیگران عنوان کرده است.

وی گفته است که تعداد فالوور اینستاگرام ملاک انتخاب بازیگران شده است. دلیل اصلی ورود پر تعداد بازیگرانی که فعالیت بالایی در شبکه های اجتماعی دارند تنها و تنها گیشه است. وی در ادامه بیان کرد: البته این ورود به سینما هیچ ضربه ای نمی زند زیرا سینمای امروز ما تماما سینمای گیشه ست. متاسفانه امروزه بازیگران بر اساس تعداد فالوور و میزان فعالیت خود در شبکه های مجازی انتخاب می شوند. این اتفاق باعث شده که بیش تر بازیگران پیشکسوت و خوب ما خانه نشین شوند.

مریم کاویانی متولد 1349 در اهواز است. وی اصالتا مازندرانی است. این بازیگر ایرانی قبلا پرستار بوده و در سال 81 به حرفه بازیگری روی آورده است. او در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته اما کاری که باعث شد به شهرت برسد بازی در سریال مناسبتی او یک فرشته بود به کارگردانی علیرضا افخمی است که در سال 84 در ماه رمضان از شبکه دوم سیما پخش می شد.
advertising