شرکت نکردن مگان مارکل در مراسم عروسی پریانکا چوپرا

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/09
شرکت نکردن مگان مارکل در مراسم عروسی پریانکا چوپرابر اساس گزارش رسانه ها مگان مارکل همسر شاهزاده هری و عروس خاندان سلطنتی انگلستان در مراسم عروسی پریانکا چوپرا بازیگر و مدل هندی و نیک جوناس به خاطر بارداری اش شرکت نخواهد کرد. پریانکا چوپرا و مگان مارکل از دوستان صمیمی و بسیار نزدیک یکدیگر هستند. این تصمیم مگان بخاطر مراقبت های دوران بارداری او گرفته شده است.
مگان مارکل و شاهزاده هری روز جمعه در مراسم عروسی پرنسس یوجین نوه ملکه بریتانیا در قلعه وینزور، به ملکه خبر دادند که در بهار سال آینده، صاحب هشتمین نتیجه خود خواهد شد.
پریانکا چوپرا، بازیگر، مدل و خواننده هندی متولد 1982 می باشد که به صورت کاملا حرفه ای در بالیوود و هالیوود فعالیت دارد، هنوز مدت زمان زیادی از این بازیگر زیبا در مراسم عروسی سلطنتی نگذشته بود که خبرهای رابطه او با نیک جوناس خواننده هالیوود همه جا پیچید و تایید شد او با نیک جوناس نامزدی کرده و به زودی مراسم ازدواج خود را برگزار خواهند کرد.
شرکت نکردن مگان مارکل در مراسم عروسی پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا و نامزدش نیک جوناس


پریانکا چوپرا در حال حاضر در هالیوود مشغول فعالیت است و در سریال کوانتیکو و فیلم گارد ساحلی نیز به ایفای نقش پرداخته است. پریانکا حدود 11 سال از نیک جوناس بزرگ تر است.
advertising