بیوگرافی آزاده زارعی بازیگر سریال سال های دور از خانه

مجلهسلبریتی ها

- 97/09/02
بیوگرافی آزاده زارعی بازیگر سریال سال های دور از خانهآزاده زارعی متولد 10 خرداد 1368 در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او لیسانس رشته کارگردانی سینما است.
پدر او در حرفه قلم زنی فعالیت دارد و در میدان نقش جهان اصفهان مغازه ای دارد که به قلم زنی مشغول است و مادرش خانه دار بوده و یک برادر به نام احمد دارد که مهندس کامپیوتر می باشد که در حال حاضر مشغول تحصیل در مقطع دکتری است.
وی منشی صحنه چند فیلم سینمایی بوده است.
نخستین کار او بازی در نقش اول فیلم سینمایی آمین خواهیم گفت ساخته ی سامان سالور در نقش اصغر فرشته بود. او در این فیلم نقش متفاوتی داشت و نقش یک پسر را در این فیلم بازی می کرد. این فیلم بدلیل حضور بدون حجاب آزاده زارعی در نقش پسرانه مدتی طول کشید تا با مشورت مراجع مجوز اکرن بگیرد . در نهایت این فیلم در تاریخ 23 بهمن 94 در سینماهای ایران اکران شد.
زارعی با بازی در فیلم آوای باران ساخته سهیلی به شهرت و محبوبیت زیادی رسید.
این بازیگر جوان در حال حاضر مشغول بازی در سریال سال‌ های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی است که برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده است.
بیوگرافی آزاده زارعی بازیگر سریال سال های دور از خانه

همسر آزاده زارعی


آزاده زارعی بازیگر جوان مجرد می باشد و هنوز ازدواج نکرده است. البته هر روز شاهد شایعاتی درباره ی ازدواج او در فضای مجازی پخش می شود که تکذیب شده و او هنوز ازدواج نکرده است.

علاقه مندی های متفاوت آزاده زارعی


زارعی شاعر و نویسنده توانایی است و در این هنر مهارت و تبحر زیادی دارد. او به هنرهای دستی نیز علاق دارد و دستی نیز در هنر قلم زنی روی مس و نقره و برنج و طلا دارد و آثار خود را در گالری های مختلف ایرانی و خارجی به نمایش و فروش گذاشته است، پدر زارعی از استادان این رشته می باشد.
او به شدت فوتبالی است و طرفدار استقلال و از تیم های خارجی هم از هوادارن تیم بارسلونا است. آزاده زارعی به غیر از آنکه در حال حاضر عضو تیم فوتسال هنرمندان است، سابقه بازی در تیم بانوان سپاهان را نیز در کارنامه دارد و قبل از اینکه وارد دنیای هنر و بازیگری شود، فوتبالیست بوده است.
او از میان فوتبالیست های ایران همیشه علی کریمی را تحسین می‌ کند و به سبک بازی او علاقه مند است.
او به حیوانات خطرناکی مثل مار علاقه دارد.

advertising