بیوگرافی جنیفر آنیستون ستاره سینمای هالیوود

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/29
بیوگرافی جنیفر آنیستون ستاره سینمای هالیوودجنیفر جوآنا آنیستون زاده 11 فوریهٔ 1969 در شرمن اوکس، لس‌آنجلس، کالیفرنیا هنرپیشه آمریکایی و برنده جایزه امی است. او در یونان، کالیفرنیا و نیویورک بزرگ شده و بزرگ‌ترین موفقیت خود را در سریال تلویزیونی دوستان به دست آورده‌است.

در نظرسنجی هفته‌نامه پیپل جنیفر آنیستون به عنوان زیباترین زن جهان در سال 2016 انتخاب شد.

آنیستون در تاریخ یازدهم فوریه سال 1969 میلادی متولد شده است. وی در شرمن اوکسِ لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا آمریکا به دنیا آمده است. پدرش جان آنیستون اصالتا یونانی و به حرفه ی بازیگری مشغول بود. مادرش نانسی داو نام داشت و به واسطه ی ازدواج با جان، در چند فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخت. جنیفر همچنین یک برادر کوچک تر از خود به اسم آلکساندر آنیستون دارد.

جنیفر در کشور یونان و آمریکا بزرگ شده است و در دوران کودکی به همراه والدینش به نیویورک نقل مکان کرد.

این هنرپیشه در سال 2000 با یکی از مطرح ترین چهره های هالیوود ازدواج کرد. همسر وی برد پیت بود ولی پس از پنج سال از یکدیگر جدا شدند. پس از جدایی این زوج هنری، جنیفر آنیستون در سال 2011 با جاستین ثرو وارد رابطه عاشقانه شد و این رابطه تا سال 2015 به شکل دوستی ادامه داشت. سپس آن دو در سال 2015 با یکدیگر ازدواج کردند. لازم به ذکر است که این ازدواج دوام چندانی نداشت و سرانجام آن ها در فوریه سال 2018 میلادی از هم جدا شدند.

فیلم های جنیفر آنیستون


او شماره یک است
تصویر کامل
محیط اداره
ستاره راک
دختر خوب
بروس قادر مطلق
و سپس پولی آمد
خرابکاری
شایعه شده…
دوستان همراه پول
جدایی
خاطرات
مدیریت
مارلی و من
عشق پیش می‌آید
با تو حال نمی‌کند
رئیس‌های وحشتناک
شکارچی جایزه‌بگیر
تعویض
فقط باهاش کنار بیا
عشق سفر
ما میلرها هستیم
زندگی تبهکاری
کیک
رئیس‌های وحشتناک ۲
اونجوری بامزه است
روز مادر
لک‌لک‌ها
مهمانی کریسمس اداره
پرنده‌های زرد
advertising