بیوگرافی زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/27
بیوگرافی زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاریزیبا کرمعلی بازیگر زیبا و خوش آتیه سینمای ایران متولد 12 آذر 1375 در کرج است. او یک برادر کوچک تر از خود دارد.
وی دوران دبیرستان را در آموزشگاه شهید ثانی ناحیه 3 کرج گذراند، تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک تحصیل کرددیپلم خود راب با معدل 19/95 گرفت. او در پیش دانشگاهی تغییر رشته داد و در هنرستان گوهر ناحیه 3 کرج در رشته هنر تحصیل کرد.
زیبا کرمعلی در حال حاضر دانشجوی سال آخر لیسانس رشته سینما از دانشگاه هنر تهران می باشد، او در کنکور سراسری رتبه 8 کشور و 2 منطقه را آورده بود.
بیوگرافی زیبا کرمعلی بازیگر فیلم سینمایی لاتاری
در سال 95 عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنر حضور پیدا می کنند که از این طریق با زیبا کرمعلی که عضو ادبی دانشگاه بوده آشنا می شوند.
محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز از خانم کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کند به این صورت او به عنوان بازیگر در فیلم لاتاری انتخاب شده و بدون هیچ تجربه ای بازی می کند. اولین تجربه او در فیلم لاتاری در سینما شروع شد.
زیبا کرمعلی 22 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.
او ادبیات و نویسندگی را دوست دارد و از علایق ورزشی او والیبال و شنا است.

زیبا کرمعلی در کنار پوستر فیلم لاتاری


زیبا کرمعلی با این که هیچ شناختی از بازیگری نداشت اما در تجربه اول خود که با ساعد سهیلی هم بازی بود خوش درخشید. پیش بینی می شود که او آینده درخشانی در سینمای ایران داشته باشد. او با اولین فیلم خود این موضوع را ثابت کرد.
advertising