بیوگرافی و تصاویر جدید مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/26
بیوگرافی و تصاویر جدید مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیونمریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون در اسفند سال 1365 در اصفهان در یک خانواده 7 نفره به دنیا آمد. پدرش بازنشسته و مادرش خانه‌ دار است.
وی دارای لیسانس علوم سیاسی می باشد و همچنین فارغ التحصیل دوره های عکاسی و بازیگری استاد سمندریان است.
او همچنین سفیر سندرم داون نیز می باشد..
در برخی از سایت ها شایعه شده بود که وی دختر مرجانه گلچین می باشد که این خبر واقعیت نداشت و او هیچ نسبت با خانم گلچین ندارد.
مریم معصومی مجرد است و ازدواج نکرده است.
بیوگرافی و تصاویر جدید مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون

نگاهی به زندگی و علایق مریم معصومی


او اول کار در تلویزیون را ترجیح می دهد و بعد به سینما و تئاتر علاقه مند است. بنظر مریم تلویزیون شروع خوبی برای کار یک بازیگر است.
الگوهای بازیگری خارجی ندارد، چون اعتقاد دارد در کشور ایران اساتید بزرگی چون آقای انتظامی، آقای نصیریان، آقای پرستویی و… هستند که نیازی نیست از بازیگران خارجی الگوبرداری شود.
او به بازی امین حیایی و باران کوثری علاقه مند است.
اهل فیلم دیدن است و البته به شرطی که یک کاسه بزرگ تخمه هم کنارش باشد!
به گفته خودش اصلا اهل آشپزی و کار خونه نیست. در خانه دست به سیاه و سفید نمی ‌زند! خیلی کم پیش آمده که ظرف بشورد، مگر این‌ که مجبور شود. البته دست پخت خوبی دارد.
به شدت ورزش می کند. ورزش اصلی او شنا و بدن سازی است.
زندگی مریم معصومی در چهار کلمه خلاصه می شود بازیگری، ورزش، عکاسی و خواب!

ماجرای حمله افراد ناشناس و ضرب و شتم


وی در اواخر فرودین ماه مورد ضرب و شتم و حمله افراد ناشناس قرار گرفت که منجر به زخمی شدن او گردید و این کار دلیل مشخصی هم نداشته است.

فیلم های مریم معصومی


او در سریال های فاصله ها، سه دونگ سه دونگ ، پیدا و پنهان، ۳۹ هفته ، همه چیز آنجاست ، ماجراهای پریشان، نفس شیرین و مرز خوشبختی در تلویزیون بازی کرده است.هم چنین در فیلم های سینمایی اخلاقتو خوب کن به کارگردانی مسعود اطیابی و عروسک خانه به کارگردانی حجت اله رییسی به ایفای نقش پرداخته است.


advertising