فعالیت هنری پریناز ایزدیار

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/24
فعالیت هنری پریناز ایزدیارپریناز ایزدیار بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد8 شهریور1364 در بابل و دارای مدرک لیسانس گرافیک می باشد.
. به دلیل اینکه خانواده پریناز ایزدیار موافق تحصیلش در رشته هنر نبودند مجبور شد در رشته تجربی درس بخواند.
اما در دوران پیش دانشگاهی تغییر رشته داد و در رشته مورد علاقه خود یعنی هنر به تحصیل پرداخت. پدرش مخالف تحصیلش در این رشته بوده است و مایل بوده است که پریناز وکالت بخواند و وکیل شود اما مادرش مایل به ادامه او در رشته بازیگری بوده است. او یک خواهر و برادر دارد که هردوی آن ها پزشک هستند. شغل پدرش وکالت است. به همین جهت خانواده اش دوست داشته اند یا پزشک شود یا وکیل ، اما بعد از اصرار پریناز خانواده اش قبول کرده اند هنر بخواند فقط به شرطی که در یک رشته سنگین مانند گرافیک تحصیل کند !
خواهرش ۱۰ سال و برادرش ۹ سال از پریناز بزرگ تر هستند.
پریناز ایزدیار ازدواج نکرده و مجرد است. او درباره ازدواج نکردنش گفته که به ازدواج و بچه دار شدن فکر می کند اما در حال حاضر تصمیم خاصی برای ازدواج ندارد.
در جایی گفته است که برای مدتی است که گیاهخواری را شروع کرده و علاوه بر رژیم سلامت غذایی دلیل اصلی این گیاه خواری این است که دلش برای حیوانات می سوزد.
فعالیت هنری پریناز ایزدیار
پریناز ایزدیار در سال 1385برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله فیلم «ماه در سایه» در سال 1388 به کارگردانی سعید ابراهیمی فر، وارد تلویزیون شد. سریال پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد.
وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد.
پریناز در فیلم سینمایی ابد و یک روز نیز به ایفای نقش پرداخت و بخاطر بازی در این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.
فیلمی که خیلی در آن دیده شد سریال زمانه بود که خود را به عنوان یک بازیگر حرفه ای مطرح کرد و این سریال او را به اوج شهرت رساند.
پریناز ایزدیار در سریال شهرزاد که مجموعه نمایش خانگی است نیز بازی کرده است. به هرحال این بازیگر جوان زیبا در همه نقش های خود خوش درخشیده است.
advertising