مسعود رایگان داور جشنواره بین المللی مالاتیا در ترکیه شد

مجلهسلبریتی ها

- 97/08/21
مسعود رایگان داور جشنواره بین المللی مالاتیا در ترکیه شدمسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین فعالیت سینمایی خود به عنوان عضو هیات داوران جشنواره بین المللی مالاتیا 2018 ترکیه انتخاب شد که از نهم تا 16 نوامبر در این کشور برگزار می ‌شود.
دیگر داوران این فستیوال از کشور‌های ایتالیا، کرواسی و آمریکا هستند و رئیس هیات داوران بیگله جیلان است که برای فیلم سینمایی «خواب زمستاتی» در شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن جایزه نخل طلا را از آن خود کرد.
مسعود رایگان تهیه کنندگی جدیدترین فیلم سینمایی وحید موساییان با نام «آسا» را بر عهده دارد که پس از اتمام کارش در زمینه داوری در جشنواره بین المللی مالاتیا آن را به صورت جدی شروع می کند.
مسعود رایگان متولد خرم آباد می باشد.
وی همسر رویا تیموریان است. وی دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است. نام مسعود رایگان با فیلم خاموشی دریا (فیلم 1380) بر سر زبان‌ ها افتاد. وی هم چنین کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر، شده‌ است. در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم برلین منفی ۷ گردید.
advertising