بیوگرافی شهاب مظفری خواننده پاپ ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 98/11/16
بیوگرافی شهاب مظفری خواننده پاپ ایرانیشهاب مظفری متولد 7 اردیبهشت 1363 در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی IT می باشد.

شروع فعالیت هنری شهاب مظفری از کودکی


از کودکی با یادگیری ساز پیانو وارد عالم هنر موسیقی شد، سپس دوره های گیتار کلاسیک را دید و همزمان با تحصیلات دانشگاهی در آهنگسازی و خوانندگی فعال شد.

اولین آهنگ شهاب مظفری


اولین آهنگ اش را بعد از تحصیلات دانشگاهی در سال 1387 وقتی 24 ساله بود بنام از وقتی رفتی … نوشت و آهنگسازی کرد که پیانوی این قطعه بسیار پرطرفدار شد.
بیوگرافی شهاب مظفری خواننده پاپ ایرانی

آهنگ های برتر شهاب مظفری


شهاب مظفری به علت جنس صدایش خیلی زود به شهرت رسید. قطعاتی از او همچون: آی، لعنتی‌ ترین حوالی، تو بخند، عذابم نده، ادعا و حس عمیق خیلی زود توجهات را به خود جلب کرد و او را وارد مارکت موسیقی عامه پسند نمود.

دریافت مجوز فعالیت شهاب مظفری در سال 96


مظفری در نهایت تیرماه 1396 بود که توانست بصورت رسمی مجو فعالیت خود را از وزارت ارشاد دریافت کند البته او قبل از آن در سال 91 آلبوم منتشر کرده بود !
در رابطه با مجوز می گوید: خدا را شکر بالاخره مجوزها با همکاری دوستان و مسئولین محترم صادر شد و خوشحالم از این پس در حوزه رسمی موسیقی فعالیت خواهم داشت. البته پیش از این نیز صرفا آثارم را به صورت صوتی در چارچوب های کشور منتشر کرده بودم و با مجوز فصل جدیدی از فعالیت هنری ام را با همکاری موسسه آراد آغاز کردم.

طوفان شهاب مظفری با اولین کنسرت


او در حالی اولین کنسرت خود را در تیرماه 96 اندکی بعد از مجوز برگزار کرد که تمام بلیط 4 سانس در کمتر از 24 ساعت بفروش رفت و موسسه آراد مجبور به تمدید این کنسرت شد.

از آلبوم غیر رسمی تا رسمی شهاب مظفری


در سال 91 بود که اولین آلبوم خود بنام تو رو خواب دیدم با تهیه کنندگی و برنامه ریزی برادران دمیرچی منتشر کرد و حالا بعد از مجوز در سال 96 دنبال انتشار دومین آلبوم خود است.

سبک آهنگ های شهاب مظفری


عمدتا فضای آرام و عاشقانه آهنگ های به هیچ عنوان کاراکتر من نیست، ولی این حال و هوا، خودم و درونم را آرام می کند، احساس می کنم با این نوع خواندن به آرامش می رسم. مخاطبان نیز با این خواندن من مانوس شدند و ارتباط برقرار کردند.

علت حمله قلبی شهاب مظفری


اردیبهشت 97 بود که خبر سکته قلبی اش موجی از نگرانی در بین هوادارانش بوجود آورد، او می گوید فشار های کاری و استرس برنامه هایش موجب حمله قلبی شده بود.

آهنگ های شهاب مظفری


– آی
– لعنتی ترین حوالی
– تو بخند
– میگن که عوض شدی
– بگذریم
– میمیرم
– حالم بده
– حس عمیق
– ادعا
– عکس قدیمی
– منو ترکم نکن
– جدایی
– دلبریتو کمش کن
– معذرت
– قسم
– جدایی
– مگه دیونه حالیته
– نمیخوام تو رو
– زیر آوار
– روزای بدون تو
– از وقتی رفتی
– عذابم نده
– تمام شد
– دلگیرم
– به خودت بیا
– تنهایی
– دل خون
advertising