بیوگرافی نازنین بیاتی بازیگر جوان سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 98/11/10
بیوگرافی نازنین بیاتی بازیگر جوان سینما و تلویزیوننازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد، علاوه بر بازیگری، مدتی طراحی لباس و صداپیشه بوده و موسیقی هم کار می کند. مادر نازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است و دارای دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارد.
بیوگرافی نازنین بیاتی بازیگر جوان سینما و تلویزیون

از علاقه تا ورود به بازیگری نازنین بیاتی


نازنین بیاتی در کنار کار طراحی که رشته اصلی او بود به بازیگری نیز پرداخته است بنابراین نا آشنا به بازیگری نبوده است.اما علاقه اش به بازیگری از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی شروع شد و از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلم به دفتر آقای شهبازی کارگردان رفت و بدون کلاس بازیگر شد.

اولین فیلم نازنین بیاتی


نازنین بیاتی در سال 91 با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی وارد بازیگری شد و نامزد سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد و در رای گیری از نویسندگان و منتقدان بهترین بازیگر جشنواره سی و یکم فجر انتخاب شد.
او در اولین فیلمش به کارگردانی پرویز شهبازی هم بازی بازیگران مطرحی شد اما رمز موفقیت خود را دوست شدن با خانم آهنگرانی و کمک های او اعلام نموده است .همچنین عوامل گروه آقای بهمنش، خانم عرفی نژاد کمک های فراوانی به نازنین بیاتی در ایفای نقشش کرده اند.نازنین بیاتی دراولین نقشش بدون دریافت فیلمنامه به ایفای نقش پرداخت.

زمان شهرت نازنین بیاتی


بیشتر شهرت خانم بیاتی از رخ دیوانه سال 93 شروع شد، سپس سال 96 با فیلم های مغزهای کوچک زنگ زده، آینه بغل و سریال گلشیفته در شبکه خانگی به اوج خود رسید.

طراحی لباس نازنین بیاتی


بعد از حضور در سینما در همان سال 91 بعنوان طراح دکور و طراحل لباس وارد مجموعه عروسکی شکرستان شد و صداپیشه شخصیت رویا و پیشگو را نیز انجام داد.

از نقاشی تا بیزینس نازنین بیاتی


نقاشی را از کودکی شروع کردم و دیپلم من گرافیک بود. تفریحاتم از فضای هنر زیاد دور نیست؛ در اوقات فراغت کتاب می‌ خوانم، فیلم می‌ بینم یا نقاشی می‌ کنم و یک بیزینس هم در کنار بازیگر انجام می دهم. یکی از علاقه های شخصی من دیدن فیلم در سینماست، سعی می کنم با دوستانم به دیدن فیلم های خوبی که اکران می شود بروم.

شخصیت درونی نازنین بیاتی


نازنین بیاتی فردی بسیار پر انرژی ،عجول و در جمع دوستان بسیار شاد است و در کل شخصیت برون گرایی دارد و دوست دارم به آن چیزی که می خواهد خیلی زود برسد.

شباهت به ترانه علیدوستی


برای من جای خوشحالی است که بگویند شبیه خانم ترانه علیدوستی هستم، ایشان به نظرم یکی از بهترین بازیگران سینمای حال حاضر ماست.

علاقه نازنین بیاتی به خسرو شکیبایی


نازنین بیاتی علاقه زیادی به بازی خسرو شکیبایی دارد و زمانی که راهنمایی بوده یکبار استاد شکیبایی را سر صحنه فیلمبرداری دیده و از همان زمان آرزو بازی با ایشان را داشته است .نازنین بیاتی بازی با مرحوم شکیبایی را یکی از حسرت های زندگی اش می داند.

فیلم های سینمایی نازنین بیاتی


1391 دربند
1392 ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه
1392 فرشته ها با هم می آیند
1392 مردن به وقت شهریور
1393رخ دیوانه
1393 طعم شیرین خیال
1395مادری
1395 رفتن
1395 هنوز نه (فیلم کوتاه)
1396آینه بغل
1396 مغزهای کوچک زنگ زده
1397زعفرانیه 14 تیر
1397 دینامیت
1398 سگ بند
1398 عروسی مردم

نمایش خانگی نازنین بیاتی


1396 گلشیفته
1398 مانکن

تئاترهای نازنین بیاتی


خانه ای در انتهای خیابان بهار
دی روز (یک دقیقه سکوت)
نمایش موزیکال عروس مردگان
خروس لاری
کنسرت نمایش خالی از شب خالی از تو
advertising