بیوگرافی سارا نجفی و همسرش علی سخنگو

مجلهسلبریتی ها

- 98/11/08
بیوگرافی سارا نجفی و همسرش علی سخنگوسارا نجفی متولد 22 آذر 1363 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل فوق لیسانس مهندسی کشاورزی با گرایش ترویج منابع طبیعی از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است، خانوم بازیگر تنها یک برادر کوچک تر از خود دارد.
بیوگرافی سارا نجفی و همسرش علی سخنگو

ازدواج سارا نجفی و همسرش علی سخنگو


سارا نجفی با علی سخنگو بازیگر و دستیار کارگردان در تاریخ 30 مرداد 1397 ازدواج کرده است و حالا یک زوج کاملا هنری هستند.

بیوگرافی علی سخنگو


علی سخنگو متولد 31 شهریور 1363 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کامپیوتر می باشد. علی تک فرزند خانواده می باشد.

زمان ورود سارا نجفی به موسسه سمندریان


فعالیت هنری خود را از سال 88 با امتحانی که در موسسه استاد سمندریان داد و قبول شد سرآغازی برای شروع فعالیت های هنری خانوم بازیگر بود. او سال 91 نیز از دانشکده هنر معماری قبول شد اما نرفت. در موسسه سمندریان زیر نظر اساتیدی چون اسماعیل شنگله، پیام دهکردی و کیومثر مرادی کار کرد و در کارگاه های بازیگری هدایت هاشمی، دکتر مسعود دلخواه و … نیز حضور داشت

سارا نجفی اولین بار در تلویزیون


اولین کار حرفه اش با یک تله فیلم دو سکانسی در تلویزیون بنام حنا در نقش یک دختر معتاد به کارگردانی افشین صادقی بود.

سابقه هنری علی سخنگو


علی سخنگو بازیگر و کارگردان جوان و هنرمند کشورمان با شرکت در کلاسهای بازیگری استاد سمندریان فعالیت خود را در عرضه بازیگری آغاز کرد. وی به اصرار آقای منوچهر هادی در سال ۱۳۸۸ در کلاس بازیگری شرکت کرد و اصول بازیگری را آموخت.
علی سخنگو ابتدا فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد سپس به عنوان دستیار کارگردان و یا بازیگر در کنار منوچهر هادی کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون فعالیت کرد.
از معروفترین اجراهای نمایشی این بازیگر می توان نمایش بیگانه به کارگردانی مسعود دلخواه و نمایش مردگان بی کفن و دفن به کارگردانی منوچهر هادی را نام برد.
وی برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ به طور حرفه ای در سریال عاشقانه دستیار کارگردان بوده و به گفته خودش تجربیات زیادی را کسب نموده است. علی سخنگو بازیگر تازه کار کشورمان در فیلم سینمایی “آینه بغل” و “به یک کارگر ساده نیازمندیم “نیز به عنوان دستیار کارگردان با آقای منوجهر هادی همکاری داشت.
علی سخنگو با ایفای نقش پارسا در سریال دلدادگان توانست در عرصه بازیگری حضور پررنگ پیدا کند و در میان مردم شناخته شود.
advertising