بیوگرافی امیر کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 98/08/24
بیوگرافی امیر کاظمی بازیگر سینما و تلویزیونامیر کاظمی متولد 19 آبان 1369 در تهران، بازیگر است. دانشجوی انصرافی لیسانس رشته نمایش می باشد، امیر در یک خانواده چهار نفره در تهران بدنیا آمده است، تنها یک برادر کوچک تر از خود بنام آرش دارد، پدر بزرگ و مادر بزرگ اش از سمت مادری آلمانی هستند.
بیوگرافی امیر کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون

ازدواج امیر کاظمی


امیر کاظمی در سال 1390 وقتی 21 ساله بود با مهتاب محسنی ازدواج کرد، آشنایی این دو از حیاط دانشگاه تهران شروع و در نهایت به ازدواج ختم شد.
حالا مدتی است همسرش نیز وارد کار بازیگری شده است.

مراسم عروسی امیر کاظمی با 300 هزار تومان


از دید من و مهتاب، گرفتن عروسی کار جالبی نبود، آره عروسی نگرفتیم برای این که با خودمون گفتیم خرج عروسی را صرف خرید خونه و پس انداز کنیم. شاید باورش برای کسانی که این گفتگو را می خوانند سخت باشد اما کل خرج مراسم برای من چیزی نزدیک به 300 هزار تومان شد، خیلی ساده تر از اون چیزی که حتی خودم تصور می کردم

8 سالگی تنها در سینما


آنقدر عاشق بازیگری بود که در 8 سالگی به تنهایی برای دیدن فیلم میکس بکارگردانی داریوش مهرجویی به سینما رفت، می گوید عاشق خسرو شکیبایی بودم.

اسکیت سواری امیر کاظمی


شروع ورزش اش با اسکیتی که پدر بزرگ از آلمان فرستاده بود شروع شد. بعدا در کلاس های اسکیت ثبت نام کرد و دوره حرفه ای آنرا گذراند و در 12 سالگی به تیم ملی دعوت شد اما بخاطر سختی تمرینات به قول خودش فرار کرد.

از خبرنگاری تا بازیگری امیر کاظمی


در 14 سالگی وقتی برای تهیه یک گزارش محلی در مورد سریال کتابفروشی هدهد به محل فیلم برداری می رود مرضیه برومند برای سکانس پایانی سریال از او میخواهد بازی کند.
و این خوش شانسی شروعی می شود بر بازیگری او …

فیلم تا شهرت امیر کاظمی


بعد از تجربه کوتاه در سریال هدهد در سال 85 وقتی 16 ساله بود برای اولین بار در فیلم کوتاه دوئت حضور پیدا کرد و در سال 87 چهره اش با سریال همه بچه های من شناخته شد.
در سال 94 با سریال شمعدونی بکارگردانی سروش صحت در کنار بازیگریان چونی امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا و بهنام تشکر به شهرت رسید.

علاقه به کار کمدی امیر کاظمی


کمدی چون حال خودم را خوب می کند ترجیحم این است که این کار را ادامه بدهم. کمدی موقعیت را دوست دارم. چون در آن طنازی نمی کنی کار خاصی انجام نمی دهید بلکه در موقعیت هایی قرار می گیری که آن ها طنز به وجود می آورد و نیازی نیست مسخره بازی دربیاوری تا مخاطب بخندد.
advertising