بیوگرافی امیرحسین هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 98/08/12
بیوگرافی امیرحسین هاشمی بازیگر سینما و تلویزیونامیرحسین هاشمی متولد 28 مهر 1368 در تهران، بازیگر است. دانش آموخته دانشگاه آزاد تنکابن می باشد. در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.
بیوگرافی امیرحسین هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون

از تئاتر تا سینمای امیرحسین هاشمی


بصورت جدی فعالیت خود را با تئاتر از سال 90 – 91 شروع کرد و از سال 92 حرفه ای روی صحنه رفت تا اینکه سال 1394 وقتی 26 ساله بود وارد سینما شد.
او با فیلم ایستاده در غبار به کارگردانی محمد حسین مهدویان اولین بار جلوی دوربین رفت. در فیلم ماجرای نیمروز سال 95 و در سال 96 در فیلم لاتاری حضور داشت. سپس سال 97 در ماجرای نیمروز رد خون هم بازی کرد.

دستیاری و ساخت مستند امیرحسین هاشمی


در سال 95 با حضور در ساخت سینمایی مستند نیروگاه ری تجربه فیلمسازی بدست آورد و در فیلم ماجرای نیمروز هم دستیار کارگردان بود.

امیرحسین هاشمی بازیگر نقش احمد در سریال گیله وا


آقای هاشمی اما اولین بار در پاییز 98 با سریال گیله وا وارد قاب تلویزیون شد و در نقش احمد بازی بسیار قابل قبولی از خود نشان داد و چهره اش شناخته تر شد.
قصه این سریال مربوط به صد سال پیش به تاریخ 1297 بر میگردد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و نقش انگلیس در امور داخلی کشور می باشد.

علاقه امیرحسین هاشمی به فوتبال


این بازیگر یکی از هوادارن دو آتیشه تیم استقلال تهران است و در سال های اخیر، برخی بازی های تیم محبوب خود را از استادیوم مستقیم پیگیر بوده است.
advertising