بیوگرافی مازیار فلاحی خواننده پاپ ایرانی

مجلهسلبریتی ها

- 98/07/28
بیوگرافی مازیار فلاحی خواننده پاپ ایرانیمازیار فلاحی متولد 26 مهر 1353 در کرج، خواننده و ترانه سرا است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس می باشد کار هنری را با کارگردانی شروع کرد و با خوانندگی به اوج شهرت و ثروت رسید.
بیوگرافی مازیار فلاحی خواننده پاپ ایرانی

ازدواج مازیار فلاحی


مازیار فلاحی با عسل قربانی ازدواج کرده است؛ نتیجه این ازدواج دختری بنام باران است، همچنین این زوج در تابستان 93 سرپرستی پسر بچه ای بنام محمدحسام را نیز برعهده گرفتند.

عسل قربانی همسر مازیار فلاحی


عسل قربانی مهندس معمار است و در شرکت خانه طرح فاخته که متعلق به خشایار فلاحی (تاسیس 1375) برادر همسرش است بعنوان طراح داخلی فعالیت میکند.

شروع فعالیت مازیار فلاحی از 15 سالگی


بصورت جدی فعالیت خود را در سال 1368 وقتی 15 ساله بود با نواختن گیتار شروع کرد و در سال 71 در 18 سالگی در رشته صنایع وارد دانشگاه شد
همزمان با حضور در گروه کر دانشگاه تربیت مدرس به کلاس های آواز خوانی جمعی رفت و تکنیک خواندن را نزد اساتیدی چون چولاکیان و شقایق الهیاری گذراند.

کارگردانی مازیار فلاحی


کنار موسیقی در سال 1374 وقتی 21 ساله بود در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره کارگردانی سینما را گذراند و فیلم کوتاه مطرود اولین تجربه کارگردانی اش است.

کتاب های مازیار فلاحی


در سال 1376 نیز کتاب داستانی به نام کلاغ پاییز کودکی را چاپ کرد.
همچنین در 13 اردیبهشت 1396 و در نخستین روز نمایشگاه بین المللی کتاب، از کتاب ترانه های خود تحت عنوان مجنون لیلی رونمایی کرد.

جایزه بهترین بازیگر مازیار فلاحی


مازیار فلاحی در تازه ترین تجربهٔ سینمایی خود با «یادم تو را فراموش» به کارگردانی علی عطشانی موفق به کسب جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین آهنگسازی از جشنوارهٔ بین المللی فیلم ویند آمریکا شد.

شهرت مازیار فلاحی


شروع شهرت فلاحی از سال 1389 با سریال شبکه خانگی قلب یخی شروع شد، او با انتشار آلبومی به همین نام سر زبان ها افتاد و با آلبوم لعنت به من سال 92 به اوج شهرت رسید.
تن صدای خاص او یکی از دلایلی بود که موجب شد برای دریافت مجوز 2 سال منتظر بماند.

تورهای کنسرت اروپا مازیار فلاحی


مازیار فلاحی تاکنون کنسرت های زیادی در شهرهای بزرگ ایران و همچنین اروپا، کانادا و دبی اجرا کرده است.
بار دیگر مازیار فلاحی هنرمند محبوب ایرانی صدای عاشقانه هایش را به خارج مرزهای ایران رساند. این خواننده ی خوش صدا که اجراهای متعددی همچون کنسرات هایی در دبی و کانادا در سال 2013 را در خارج از از ایران تجربه کرده است در سوم مهر سال 1394 تور اروپایی خود را در شهر های مالمو آغاز کرد و در شهرهایی همچون استکهلم، کلن، لندن, منچستر و فرانکفورت به روی صحنه رفت.

شایعات و حاشیه های مازیار فلاحی


به دنبال حواشی و شایعه پراکنی های سال 94 مبنی بر ممنوع الکار بودن این هنرمند و تنی چند از سایر ستارگان موسیقی ایران٬ مازیار در صفحه شخصی اینستاگرام خود این شایعه را رسما تکذیب نمود.

آلبوم های مازیار فلاحی


- قلب یخی – 1389
- لعنت به من – 1392
- ماه هفتم – 1394
- یادم تو را فراموش – 1396
advertising