بیوگرافی و تصاویر سامیه لک بازیگر سینما و تلویزیون

مجلهسلبریتی ها

- 98/07/09
بیوگرافی و تصاویر سامیه لک بازیگر سینما و تلویزیونسامیه لک متولد 9 خرداد 1359 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی معماری در کشور امارات می باشد. از تلویزیون فعالیت خود را شروع کرد و در دبی تجارت مستقل خود را دارد و گاهی بازی هم می کند. یک خواهر دارد که چند سالی از خودش کوچکتر است وی نیز در امارات تحصیل می‌کند.
بیوگرافی و تصاویر سامیه لک بازیگر سینما و تلویزیون

ازدواج سامیه لک


سامیه لک چند سال پیش ازدواج کرده و متاهل است.

زندگی در خارج از کشور سامیه لک


خانم لک در 19 سالگی ایران را به مقصد امارات (دبی) ترک کرد، آنجا همزمان با تحصیل وارد کار شد سپس به تبعیت او خانواده نیز به دبی نقل مکان کردند. در حال حاضر پدرش در امارات شرکت پودر سوپر میکروتیک دارد

شروع بازیگری سامیه لک


اولین بار در سال 1385 وقتی 26 ساله بود از طریق دوستی در تست کار جدید فریدون جیرانی شرکت کرد و توانست در سریال مرگ تدریجی یک رویا بازی کند. این اتفاق در حالی رخ داد که وی هیچ تجربه قبلی نداشته و حتی کلاس هم نرفته بود.

زمان به شهرت رسیدن سامیه لک


بازی در نقش مارال عظیمی در سریال مرگ تدریجی یک رویا او را شناخته تر کرد، با سریال شبکه خانگی قلب یخی در سال 89 شهرت اش تکمیل شد.

الگو و بازیگران مورد علاقه سامیه لک


بیشتر سعی می کنم به بازیگران مختلف نگاه کنم و نکات مثبت هر یک را بیاموزم و از آنها استفاده کنم، در کل از بازیگر خاصی الگو برداری نمی کنم. از بین خانم ها بازی گلشیفته فراهانی و از آقایان هم بازی بهران رادان را می پسندم.

سامیه لک در سریال ترور خاموش


سامیه لک بازیگر نقش الهه در سریال ترور خاموش به ایفای نقش می پردازد. وی در این سریال نقش یک نابغه شیمی که البته خیلی علاقه شدیدی به پیشرفت دارد و به دلیل اختلافاتی که با پدرش دارد، منحرف می شود و با گروه حرفه ای که مواد مخدر تولید می کند همکاری می کند و ...

فیلم شناسی سامیه لک:


- مرگ تدریجی یک رؤیا 87–1385
- آواز در باران 1387
- خانه بی پرنده 89–1388
- قلب یخی (فصل اول و دوم) 90–1389
- آنام 97–1396
- زیر نظر
- ترور خاموش 1398
advertising